usk_14 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Kom inn i Oslo! Må ha regna feil på poeng mine, for trodde virkelig ikke jeg ville ha nok for Oslo, men sykt digg at det gikk! Kjipt å lese om folk som ikke kommer inn. Stå på - til slutt går det! Jeg fyller snart 27, dette var andre gangen jeg søkte Hold motet oppe! Lenke til kommentar
Fowler9 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Sorry for at jeg spammer, men kan noen si noe om sjansene for å komme inn i Oslo hvis man er nr. 12 på ventelista? Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Sorry for at jeg spammer, men kan noen si noe om sjansene for å komme inn i Oslo hvis man er nr. 12 på ventelista? Jeg tipper det skal gå bra! Hørte om folk som stod langt nede på venteliste i fjor som kom inn! Lenke til kommentar
Channel Orange Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Til bmw1502: Ikke gi opp! Det er svært mange som må søke opp til flere ganger, så det er ingen grunn til å henge med leppa! Se på det som et ekstra friår hvor du kan trene og gjøre akkurat det du vil. Begynner selv i B2 nå og 2/3 av kullet mitt er over 24, så du trenger ikke akkurat å stresse.. For alt du vet kan det være at nemda bestemte seg for å la deg vente et år, for å se om du søker igjen. Det skjer med mange! Klin til neste år! Lenke til kommentar
timberius Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Står på venteliste for og komme inn.=/ Men leser litt på SO sine tall fra i fjord. Så da tar jeg eksempelvis Bodø for meg Der står det: Hoved Ord 114. Supp Ord 81. Betyr dette at det var 114 stk som takket ja til plass under hoved opptaket, og at det var ytterligere 81 stk som fikk plass under suppleringsopptaket? Sikkert et dumt spørsmål, men greit å høre om jeg har forstått dette rett =) Lenke til kommentar
Gurkz Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hva hadde folk i snitt som kom inn på Stavern / bodø? Poenggrensene for 2012 er ikke kommet ut enda, men er de cirka de samme som i fjor? Hadde vært litt interessant å vite hva folk hadde i poeng for å komme inn. søkte på Bodø med 50.7 poeng Lenke til kommentar
Ferdigutdannet 2015 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 YEEEEEEESSSSSSSSSSS Det ble Stavern på meg Står på venteliste som nr 11 i Oslo... Trist å høre at det ikke gikk veien bmw1502.. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Som mange andre sier, bmw1502, så hold motet oppe og søk neste år!! Jeg var f.eks. veldig usikker på om jeg kom inn og har brukt endel tid på å se for meg hvordan et evt. friår kan se ut. Du kan trene, ta opp fag og ikke minst jobbe og dermed tjene penger som jeg vil tro kommer godt med:) Neste år har du flere konkurransepoeng og i tillegg ser de at du er en som virkelig vil inn Så stå på Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Hva hadde folk i snitt som kom inn på Stavern / bodø? Poenggrensene for 2012 er ikke kommet ut enda, men er de cirka de samme som i fjor? Hadde vært litt interessant å vite hva folk hadde i poeng for å komme inn. søkte på Bodø med 50.7 poeng Hvis du sjekker helt til høyre på statusen din, altså der alle poengene dine står og alt det du har søkt - så står det poenggrense for den skolen du har kommet inn på der. I Oslo var det 47,5. Litt mindre enn i fjor, da var det 47,7, men den som kom inn på venteliste med lavest poengsum hadde 47,5. Så det ser ut til at snittet har sunket med 0,2 poeng - hvertfall i Oslo. Endret 17. juli 2012 av Ådalen_88 1 Lenke til kommentar
bolli7 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Kom inn i Oslo:D Jippi! Gratulera te alle så har komt inn:) Og va trist at det ikke gikk så bra for andre.. Lenke til kommentar
Karlgal Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Gratz til alle som kom inn! selv fikk jeg avslag, men tar det knusende med ro:) får høre med skolen hva som var årsaken.. Sto ingenting om Mangler krav; Politi eller lignende. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Fikk du ikke opp det samme som meg? Status Ikke kvalifisert. Mangler spesielt krav POLITI Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hva hadde folk i snitt som kom inn på Stavern / bodø? Poenggrensene for 2012 er ikke kommet ut enda, men er de cirka de samme som i fjor? Hadde vært litt interessant å vite hva folk hadde i poeng for å komme inn. søkte på Bodø med 50.7 poeng Hvis du sjekker helt til høyre på statusen din, altså der alle poengene dine står og alt det du har søkt - så står det poenggrense for den skolen du har kommet inn på der. I Oslo var det 47,5. Litt mindre enn i fjor, da var det 47,7, men den som kom inn på venteliste med lavest poengsum hadde 47,5. Så det ser ut til at snittet har sunket med 0,2 poeng - hvertfall i Oslo. Interssant! Til dere som kom inn i Bodø eller Stavern, hva var poenggrensene i kvota? Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 GRATULERA SÅ MYKJE TIL ALLE DÅKE SOM KOM INN Utrulig kjekt! Sjølv står eg som nummer 48 på ventelista i Bodø, så kan sjå langt etter å komme inn i år. Får bare gi gass til neste år, iallefall veldig deilig å veta at eg er "godkjent" av nemda Lenke til kommentar
Karlgal Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Fikk du ikke opp det samme som meg? Status Ikke kvalifisert. Mangler spesielt krav POLITI Niks. Fikk bare ; ikke tilbud Ser ut som jeg har søkt med realkomp, trodde det var 23/5 jeg søkte med men ser ikke slikt ut ^^ Endret 17. juli 2012 av Karlgal Lenke til kommentar
Veegaard Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg kom inn i Kongsvinger Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Står på venteliste for og komme inn.=/ Men leser litt på SO sine tall fra i fjord. Så da tar jeg eksempelvis Bodø for meg Der står det: Hoved Ord 114. Supp Ord 81. Betyr dette at det var 114 stk som takket ja til plass under hoved opptaket, og at det var ytterligere 81 stk som fikk plass under suppleringsopptaket? Sikkert et dumt spørsmål, men greit å høre om jeg har forstått dette rett =) Hei! Det stemmer nok ikke helt, da det er rundt 144 studieplasser i Bodø. Hvilken plass har du på venteliste da? Hvis du er over 20 er det nok en veldig liten sjanse for å komme inn, men jeg snakka med en på opptak i år som hadde søkt i fjor. Han hadde stått på venteliste for å komme inn i Bodø som nr 26, endte opp som nr 4. Så det er nok endel som sier nei til tilbudet. Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Meldte meg inn i pf-studentene. Do it! Lenke til kommentar
hoooy Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Meldte meg inn i pf-studentene. Do it! Hvorhen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå