Begu Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Står det samme hos meg idag, men det stod venteliste inatt På alt jeg hadde søkt, til og med årsstudium som er åpne Lenke til kommentar
hoooy Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Det var noe galt med Samordna Opptak i natt, så på en del søknader stod det at man stod på venteliste på samtlige av sine studieønsker. Det er ordnet nå, så det står "Viser ikke informasjon før hovedopptaket". Tipper du har fått mail av Samordna Opptak om det også? Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Har ikke det, kanskje det kun er personer som var innlogget i kveld når problemet oppsto? Sykt spent på om jeg kommer inn, har utflyttingsfest og PHS fest (om jeg kommer inn) til helgen, blir ikke LIKE fett om jeg ikke kommer inn gitt. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Det var bare i natt det stod, om det stod. Lenke til kommentar
hoooy Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Det kan hende. Du er ikke alene om å være sykt spent, svaret kan jo komme når som helst! Lenke til kommentar
Gjest22 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Det kan hende. Du er ikke alene om å være sykt spent, svaret kan jo komme når som helst! Kan det det altså? Det er ikke bare i arbeidstiden svaret kan komme? Jeg har ikke søkt politi, men det virker som om det er her folk er mest aktiv når det gjelder opptaket. Lenke til kommentar
hoooy Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Det virker ihvertfall sånn. Leste tråden for opptak i fjor, og da var det sendt ut svar midt på natta. Mulig det ikke er sånn i år, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Nå skriver jeg mest for å ønske alle lykke til, men også litt for å få opp nervene til alle som leser og oppdaterer jevnlig. Lykke til, folkens! Går det ikke nå, går det neste år 1 Lenke til kommentar
bolli7 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hive meg på å ønske alle lykke te! Måtte me alle komma inn:) Lenke til kommentar
politibetjent Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 I fjor fikk vi svar natt til 16.juni. Derfor tipper jeg dere får svar i natt. 2 Lenke til kommentar
usk_14 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Du MÅTTE bare si det. Jeg som hadde et ørlite håp om å få sove i natt... Lenke til kommentar
Gjest22 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 I fjor fikk vi svar natt til 16.juni. Derfor tipper jeg dere får svar i natt. Du husker ikke tilfeldigvis klokkeslettet? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Håper ikke det finnes noen begrensning på hvor ofte man kan oppdatere SO sine sider før man blir kastet ut. Da nærmer jeg meg i så fall limit. Lenke til kommentar
Gjest22 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Håper ikke det finnes noen begrensning på hvor ofte man kan oppdatere SO sine sider før man blir kastet ut. Da nærmer jeg meg i så fall limit. Hehe tenk hvis det ikke kommer før på onsdag/torsdag da... Kanskje vi bare har gira hverandre opp til å tro det kommer nå i kveld uten å vite noen ting. Lenke til kommentar
politibetjent Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Det var mellom klokka 12 og 02 en gang om jeg ikke husker helt feil. PHS er DEN mest spennende utdanningen i Norge. Så variert så det kan få blitt. Jeg ville ikke byttet det mot noe annet. Bare å glede seg! 2 Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ser ut som det er litt oppdatering da under "brev" Husk å svare innen fristen: Registrer ditt svar hvis du har tilbud om plass eller står på venteliste. Har ikke sett dette før hehe Lenke til kommentar
Begu Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hehehe komisk at alle er like hysteriske! Tror ikke jeg får sove inatt altså! 1 Lenke til kommentar
Komby Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ingen skriver, alle spamupdater samordna. Pluss 14 gjester som venter på at vi skal skrive om siden er oppdatert Lenke til kommentar
Gjest22 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 I linken under står det at tall fra hovedopptaket offentliggjøres for media 19. juli. Betyr ikke dette at heller ikke vi søkere får vite noe før den 19. i år? http://www.samordnaopptak.no/info/soekertall/informasjonsplan/ Lenke til kommentar
Komby Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Statistikken kommer nok etter vi har fått vite det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå