Begu Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Da spørs det om vi får svaret idag Tviler Må nok bare belage oss på å vente til Fredag Lenke til kommentar
Ferdigutdannet 2015 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 klikker :tease: :tease: hehe.. Lenke til kommentar
Begu Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hehe du er ikke alene Jises! Lenke til kommentar
Komby Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 "Dette var foreløpige saksbehandlingskonklusjoner" Fint å vite Bra det ikke var en helt random feil ihvertfall. Burde ha gitt en pekepinn på om man er stemplet egnet, om ikke noe annet. Lenke til kommentar
Begu Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 "Dette var foreløpige saksbehandlingskonklusjoner" Fint å vite Bra det ikke var en helt random feil ihvertfall. Burde ha gitt en pekepinn på om man er stemplet egnet, om ikke noe annet. Hmm... Hva betyr så "venteliste"? Lenke til kommentar
Komby Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 "Dette var foreløpige saksbehandlingskonklusjoner" Fint å vite Bra det ikke var en helt random feil ihvertfall. Burde ha gitt en pekepinn på om man er stemplet egnet, om ikke noe annet. Hmm... Hva betyr så "venteliste"? Jeg antar at samordna opptak sine programmmer holder på å sortere de godkjente søknadene etter konkurransepoeng, derfor var ikke endelig resultat synlig. Da havnet alle som har godkjente søknader under "venteliste". Det er hva jeg tror ihvertfall....og håper Lenke til kommentar
Begu Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 "Dette var foreløpige saksbehandlingskonklusjoner" Fint å vite Bra det ikke var en helt random feil ihvertfall. Burde ha gitt en pekepinn på om man er stemplet egnet, om ikke noe annet. Hmm... Hva betyr så "venteliste"? Jeg antar at samordna opptak sine programmmer holder på å sortere de godkjente søknadene etter konkurransepoeng, derfor var ikke endelig resultat synlig. Da havnet alle som har godkjente søknader under "venteliste". Det er hva jeg tror ihvertfall....og håper Hope soo Lenke til kommentar
hoooy Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 "Dette var foreløpige saksbehandlingskonklusjoner" Fint å vite Bra det ikke var en helt random feil ihvertfall. Burde ha gitt en pekepinn på om man er stemplet egnet, om ikke noe annet. Hmm... Hva betyr så "venteliste"? Jeg antar at samordna opptak sine programmmer holder på å sortere de godkjente søknadene etter konkurransepoeng, derfor var ikke endelig resultat synlig. Da havnet alle som har godkjente søknader under "venteliste". Det er hva jeg tror ihvertfall....og håper Det var det som slo meg også, at det ikke bare var en random feil, som du sier. Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Enig med dere, folkens! Fikk helt hjerte i halsen da jeg hadde fått mail av SO - tenkte at NÅ er det klart. Den gang ei. How hard can it be? Lenke til kommentar
hoooy Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Mulig det tar litt tid fordi det var en del som fikk utsatt innsending av uttømmende politiattest til 13.juli pga streiken? Da må de nok kanskje behandle de de har fått inn i dag. Ser ihvertfall at siste oppdatering fra saksbehandler er i dag. Kan ikke være lenge igjen nå! Lenke til kommentar
Begu Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 What doesn`t kill you makes you stronger! bit tenna sammen til fredag! Tror vi blir nødt til det! Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Så det betyr vel at de som fikk "venteliste" ble funnet egnet, og får studieplass ( avhengig av konkurransepoeng)? Fikk ikke med meg at noen fikk " ikke tilbud".... Lenke til kommentar
usk_14 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Var det ikke en her som skreiv at han fikk avslag? Det ville jeg ikke tatt så tungt enda. SO ba oss jo se bort fra "svarene" som kom. Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Han har søkt med 23/5 regelen så det kan ha noe å si. Har sett i en annen forum, om en søker som søkte med realkompetanse og også fikk "ikke tilbud" i natt. Så Kargal, det betyr ikke noe;) Vi får vente å se. Lenke til kommentar
Karlgal Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Var det ikke en her som skreiv at han fikk avslag? Det ville jeg ikke tatt så tungt enda. SO ba oss jo se bort fra "svarene" som kom. Jeg fikk så å si; ikke tilbud... Snodig at resten fikk venteliste ^^ Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg søker også med 23/5, og jeg fikk venteliste Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Han har søkt med 23/5 regelen så det kan ha noe å si. Har sett i en annen forum, om en søker som søkte med realkompetanse og også fikk "ikke tilbud" i natt. Så Kargal, det betyr ikke noe;) Vi får vente å se. Altså jeg får oppklare det igjen. 23/5 er IKKE realkompetanse, men går under generell studiekompetanse samme som 3 årig videregående! Forskjellen er at du har litt færre fag(Bokmål, norsk muntlig, nynorsk, engelsk, historie, naturfag, mattematikk 1p & 2p) og i tillegg til dette må du dokumentere 5 års praksis(skole, 100% jobb osv osv). Realkompetanse går at du må være over 25 år, og dokumentere x-antall år med praksis(uten og ha disse ordinære studiekompetanse fagene). Disse vil jo ikke ha noe form for konkurransepoeng, og vil dermed havne langt bak i listen. Så folkens, hvis du ikke har kunnskap om dette vennligst ikke utdyp deg. Du fører til at evt. søkere som søker på 23/5 regelen får falsk informasjon og kan gå deretter. edit: Samfunnsfag er også noe du må ha under 23/5 regelen. Lenke til kommentar
Veegaard Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 "Dette var foreløpige saksbehandlingskonklusjoner" Fint å vite Bra det ikke var en helt random feil ihvertfall. Burde ha gitt en pekepinn på om man er stemplet egnet, om ikke noe annet. Hmm... Hva betyr så "venteliste"? Jeg antar at samordna opptak sine programmmer holder på å sortere de godkjente søknadene etter konkurransepoeng, derfor var ikke endelig resultat synlig. Da havnet alle som har godkjente søknader under "venteliste". Det er hva jeg tror ihvertfall....og håper Det var det jeg også tenkte.. liker Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Pri Studium 1 233 682 PHS Politiutdanning, Bodø PHS POLITI Viser ikke informasjon før hovedopptaket 2 233 681 PHS Politiutdanning, Oslo PHS POLITI Viser ikke informasjon før hovedopptaket 3 233 683 PHS Politiutdanning, Kongsvinger PHS POLITI Viser ikke informasjon før hovedopptaket 4 233 679 PHS Politiutdanning, Stavern PHS POLITI Viser ikke informasjon før hovedopptaket eneste som står hos meg, hvor står det venteliste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå