Ådalen_88 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Oh man! Det kan vel ikke stå forever? Tror SO er litt klikk....oppdaterer annenhvært sekund å får opp avslag ene gangen å resultat ikke klart andre gangen, men gir jo en liten pekepinne på hva utfallet blir.. Har du bare søkt PHS? Hvis ikke, hva står det på de andre skolene du har søkt? Lenke til kommentar
Komby Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Halla. Noen som vet hvor mange studieplasser det er i stavern i år?`Det står på siden at det er plass til 336 høsten 2012. Men finner ikke noe sted om hvor mange de skal ha inn der i år. Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Halla. Noen som vet hvor mange studieplasser det er i stavern i år?`Det står på siden at det er plass til 336 høsten 2012. Men finner ikke noe sted om hvor mange de skal ha inn der i år. 168 studieplasser Lenke til kommentar
Komby Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Halla. Noen som vet hvor mange studieplasser det er i stavern i år?`Det står på siden at det er plass til 336 høsten 2012. Men finner ikke noe sted om hvor mange de skal ha inn der i år. 168 studieplasser Ok, takker, det var det jeg trodde, men håpet på flere plasser der i år. Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Samme her. Står venteliste på alt, har søkt på noe som ikke er PHS også. Noen som har fått en annen beskjed enn venteliste da? Poengsummen min holder iallefall såfremt ikke snittet har gått voldsomt opp i år da! Stikker på jobb jeg! Lenke til kommentar
Ferdigutdannet 2015 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Står å venteliste jeg også Litt for spennende dette synes jeg:) Lenke til kommentar
Ferdigutdannet 2015 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Viser ikke informasjon før hovedopptaket" Nå står dette hos meg.har det endret seg hos noen andre.Jeg stod å venteliste tidligere. Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Arg! Kan de ikke bare få det unnagjoooort?! Nå har vi venta siden midten av juni! Står forøvrig "viser ikke informasjon før hovedopptaket" hos meg nå også! Stod leeenge venteliste! Endret 16. juli 2012 av Ådalen_88 Lenke til kommentar
Karlgal Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Dette var beskjeden på SO nå kl 08:14; 1 233 682 PHS Politiutdanning, Bodø PHS POLITI Viser ikke informasjon før hovedopptaket Blir noe forvirret, men skal ringe phs ila dagen.. Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Dette var beskjeden på SO nå kl 08:14; 1 233 682 PHS Politiutdanning, Bodø PHS POLITI Viser ikke informasjon før hovedopptaket Blir noe forvirret, men skal ringe phs ila dagen.. Det er det som har stått der hele tiden, jeg har fremdeles akkurat den samme beskjeden selv. Lenke til kommentar
zico_87 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Dette var beskjeden på SO nå kl 08:14; 1 233 682 PHS Politiutdanning, Bodø PHS POLITI Viser ikke informasjon før hovedopptaket Blir noe forvirret, men skal ringe phs ila dagen.. Hei, Resultatene kommer, det er bare å vente. Det kommer tilbud eller ikke tilbud. Halla. Noen som vet hvor mange studieplasser det er i stavern i år?`Det står på siden at det er plass til 336 høsten 2012. Men finner ikke noe sted om hvor mange de skal ha inn der i år. Det skal være 168 B1 første klasse. Og resten er B3 tredje klasse. Lenke til kommentar
zico_87 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hello, husk fora alle Dere som får tilbud om studieplass Meld dere inn på: https://www.pf.no/minside?register Lenke til kommentar
Ferdigutdannet 2015 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Siste oppdatering fra saksbehandler å SO var nå endret til 16 juli.. Nå må vel resultatet snart være klart.... Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Dette var beskjeden på SO nå kl 08:14; 1 233 682 PHS Politiutdanning, Bodø PHS POLITI Viser ikke informasjon før hovedopptaket Blir noe forvirret, men skal ringe phs ila dagen.. Er nok ikke noe poeng i å ringe phs, da de kommer nok bare til å be deg vente! Det er ingen andre bortesett fra oss her på forumet som har håpet/trodd at svaret skulle komme i dag. Det kan fortsatt komme på fredag, så her er det bare å holde hodet kaldt! Lenke til kommentar
Karlgal Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Dette var beskjeden på SO nå kl 08:14; 1 233 682 PHS Politiutdanning, Bodø PHS POLITI Viser ikke informasjon før hovedopptaket Blir noe forvirret, men skal ringe phs ila dagen.. Hei, Resultatene kommer, det er bare å vente. Det kommer tilbud eller ikke tilbud. Halla. Noen som vet hvor mange studieplasser det er i stavern i år?`Det står på siden at det er plass til 336 høsten 2012. Men finner ikke noe sted om hvor mange de skal ha inn der i år. Det skal være 168 B1 første klasse. Og resten er B3 tredje klasse. Som skrevet i e tidligere post i natt så var statusen min ikke tilbud, for så å forandre seg til viser ikke info før hovedopptak. Da har jeg jo fått min dom (på en måte) så nå er det å få en begrunnelse slik at man kan komme sterkere tilbake til neste år :-) Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Dette var beskjeden på SO nå kl 08:14; 1 233 682 PHS Politiutdanning, Bodø PHS POLITI Viser ikke informasjon før hovedopptaket Blir noe forvirret, men skal ringe phs ila dagen.. Hei, Resultatene kommer, det er bare å vente. Det kommer tilbud eller ikke tilbud. Halla. Noen som vet hvor mange studieplasser det er i stavern i år?`Det står på siden at det er plass til 336 høsten 2012. Men finner ikke noe sted om hvor mange de skal ha inn der i år. Det skal være 168 B1 første klasse. Og resten er B3 tredje klasse. Som skrevet i e tidligere post i natt så var statusen min ikke tilbud, for så å forandre seg til viser ikke info før hovedopptak. Da har jeg jo fått min dom (på en måte) så nå er det å få en begrunnelse slik at man kan komme sterkere tilbake til neste år :-) Hentet fra phs.no: For søkere som ikke er funnet egnet etter vurdering hos opptaksnemnda, er det mulig å få en utvidet begrunnelse fra lederen i opptaksnemnda han eller hun har vært til vurdering hos ved å ringe fredag 27. juli mellom kl. 10.00 og 14.00. Ser ikke ut som det er noe poeng å ringe før 27. juli da i tilfelle. Hadde uansett venta til samordna var ferdig oppdatert og man får svaret. Lenke til kommentar
Ferdigutdannet 2015 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Ved en feil var kvalifikasjon, poengsum og ventelistestatus for studier du har søkt gjennom Samordna opptak 2012 synlige i nettsøknaden i en periode tidligere i dag, 16. juli. Dette var foreløpige saksbehandlingskonklusjoner, som kan bli endret igjen før hovedopptaket. Vi ber deg se bort fra den informasjonen som var lagt ut. Hovedopptaket vil bli kjørt en av de nærmeste dagene, og du vil få en epost fra oss når det er klart og du kan finne endelig informasjon om kvalifikasjon, poengsummer og eventuelle tilbud om studieplass eller ventelisteplass. Vi beklager feilen. Med hilsen Samordna opptak Denne mailen fikk jeg nettopp...Har alle fått den? Endret 16. juli 2012 av Joggern Lenke til kommentar
Begu Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ved en feil var kvalifikasjon, poengsum og ventelistestatus for studier du har søkt gjennom Samordna opptak 2012 synlige i nettsøknaden i en periode tidligere i dag, 16. juli. Dette var foreløpige saksbehandlingskonklusjoner, som kan bli endret igjen før hovedopptaket. Vi ber deg se bort fra den informasjonen som var lagt ut. Hovedopptaket vil bli kjørt en av de nærmeste dagene, og du vil få en epost fra oss når det er klart og du kan finne endelig informasjon om kvalifikasjon, poengsummer og eventuelle tilbud om studieplass eller ventelisteplass. Vi beklager feilen. Med hilsen Samordna opptak Denne mailen fikk jeg nettopp...Har alle fått den? Jupp Lenke til kommentar
Ferdigutdannet 2015 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Da spørs det om vi får svaret idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå