Begu Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Bra jobba! Intervju imorra eller? Lenke til kommentar
Ferdigutdannet 2015 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 1477 innkalte ja. Hvor mange stryker eller lar være å møte opp tror dere, og hvor mange er igjen etter intervju osv? Morro å spekulere litt da Lenke til kommentar
Rusken4 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 I går var det kalt inn 86 stykker fordelt på 2 puljer i Oslo. 50 stk møtte opp. Er en del frafall. Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg tror det er nesten 40 % som ikke møter opp eller stryker på det fysiske... Ca 500 kanskje? Det er jo ganske mange, men bare i går i Oslo strøk jo 25 stk! Hvordan gikk det med deg, frøken_87? Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg tror det er nesten 40 % som ikke møter opp eller stryker på det fysiske... Ca 500 kanskje? Det er jo ganske mange, men bare i går i Oslo strøk jo 25 stk! Hvordan gikk det med deg, frøken_87? Ja, kan tenke meg det er 30-40% kanskje. Fristar å sende mail å høyre?! Fysiske fekk eg 9/12, så er fornøyd med det Intervjuet føle eg gjekk bra, klarte å beholde roen å svara greit for meg. Er nesten irriterande å måtte venta til 20. Juli, trur denne sommaren kjem til å gå SEINT!!! I mi pulje var me 24 trur eg, to som ikkje møtte opp, og 4-5 som røyk ut på dei fysiske. (TRUR EG) Dagen før hadde visst 10 jenter røke på det fysiske. Føler det er ganske mange som ikkje har bestått... Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) 1477 innkalte ja. Hvor mange stryker eller lar være å møte opp tror dere, og hvor mange er igjen etter intervju osv? Morro å spekulere litt da Fristar å sende mail til nemda å høyre, er jo lov å prøve seg Endret 8. juni 2012 av frøken87 Lenke til kommentar
Ferdigutdannet 2015 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Ja det hadde vært spennende å høre Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg tror det er nesten 40 % som ikke møter opp eller stryker på det fysiske... Ca 500 kanskje? Det er jo ganske mange, men bare i går i Oslo strøk jo 25 stk! Hvordan gikk det med deg, frøken_87? Ja, kan tenke meg det er 30-40% kanskje. Fristar å sende mail å høyre?! Fysiske fekk eg 9/12, så er fornøyd med det Intervjuet føle eg gjekk bra, klarte å beholde roen å svara greit for meg. Er nesten irriterande å måtte venta til 20. Juli, trur denne sommaren kjem til å gå SEINT!!! I mi pulje var me 24 trur eg, to som ikkje møtte opp, og 4-5 som røyk ut på dei fysiske. (TRUR EG) Dagen før hadde visst 10 jenter røke på det fysiske. Føler det er ganske mange som ikkje har bestått... Så bra da! Grattis med overstått opptak! Er kjipt å måtte vente så lenge på intervju her i Oslo, men men... Da blir det ikke så lenge til 20. juli! Satser på at det gikk bra! Overraskende mange som stryker altså! Skjønner ikke helt det... Lenke til kommentar
frøken87 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg tror det er nesten 40 % som ikke møter opp eller stryker på det fysiske... Ca 500 kanskje? Det er jo ganske mange, men bare i går i Oslo strøk jo 25 stk! Hvordan gikk det med deg, frøken_87? Ja, kan tenke meg det er 30-40% kanskje. Fristar å sende mail å høyre?! Fysiske fekk eg 9/12, så er fornøyd med det Intervjuet føle eg gjekk bra, klarte å beholde roen å svara greit for meg. Er nesten irriterande å måtte venta til 20. Juli, trur denne sommaren kjem til å gå SEINT!!! I mi pulje var me 24 trur eg, to som ikkje møtte opp, og 4-5 som røyk ut på dei fysiske. (TRUR EG) Dagen før hadde visst 10 jenter røke på det fysiske. Føler det er ganske mange som ikkje har bestått... Så bra da! Grattis med overstått opptak! Er kjipt å måtte vente så lenge på intervju her i Oslo, men men... Da blir det ikke så lenge til 20. juli! Satser på at det gikk bra! Overraskende mange som stryker altså! Skjønner ikke helt det... Takk for det! Og gratulera med overstått fysiske til deg Du har sikkert høyrt det mange gonga før, MEN, ver deg sjølv, prøv å behold roen så godt det lar seg gjer i ein slik sitausjon. Svar ærlig på alt, og sei heller at du ikkje veit svaret, enn å begynn å snakk om noko du ikkje har peiling på Har du motivasjonen som trengs, så går det nok kjempe bra Lykke til iallefall Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Takker. Svømming: 1p Bom: 9 reps - 2p. Kunne tatt noen til, men ikke 15. Ettersom jeg fikk bom før benk, ga jeg meg på 9. Benk: 13 reps - 2p. Løping: 1p Bestått er bestått Vi var 33 som møtte opp. Kun 3 som røk på det fysiske. Grattis, bra jobba!;D Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Hvordan visste du at jeg var fransk?;D Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg tror det er nesten 40 % som ikke møter opp eller stryker på det fysiske... Ca 500 kanskje? Det er jo ganske mange, men bare i går i Oslo strøk jo 25 stk! Hvordan gikk det med deg, frøken_87? Ja, kan tenke meg det er 30-40% kanskje. Fristar å sende mail å høyre?! Fysiske fekk eg 9/12, så er fornøyd med det Intervjuet føle eg gjekk bra, klarte å beholde roen å svara greit for meg. Er nesten irriterande å måtte venta til 20. Juli, trur denne sommaren kjem til å gå SEINT!!! I mi pulje var me 24 trur eg, to som ikkje møtte opp, og 4-5 som røyk ut på dei fysiske. (TRUR EG) Dagen før hadde visst 10 jenter røke på det fysiske. Føler det er ganske mange som ikkje har bestått... Så bra da! Grattis med overstått opptak! Er kjipt å måtte vente så lenge på intervju her i Oslo, men men... Da blir det ikke så lenge til 20. juli! Satser på at det gikk bra! Overraskende mange som stryker altså! Skjønner ikke helt det... Takk for det! Og gratulera med overstått fysiske til deg Du har sikkert høyrt det mange gonga før, MEN, ver deg sjølv, prøv å behold roen så godt det lar seg gjer i ein slik sitausjon. Svar ærlig på alt, og sei heller at du ikkje veit svaret, enn å begynn å snakk om noko du ikkje har peiling på Har du motivasjonen som trengs, så går det nok kjempe bra Lykke til iallefall Takk og takk! Er egentlig ikke så veldig stressa for intervjuet... Føler liksom at jeg passer som politi selv, så da får vi se hva nemda mener. Men tusen takk for tips! Lenke til kommentar
Rusken4 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Du nevnte det for en tid tilbake Lenke til kommentar
Veegaard Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 I fjor var det rundt 1500 som ble innkalt til opptak. Vi endte opp som 1000 kvalifiserte søkere, som konkurrerte om 720 plasser.. Jeg liker tallet 1477, og at det er mange som har strøket.. Har på følelsen at snittet vil holde seg stabilt eller synke litt i år.. Men igjen så skjønner jeg ikke at folk vil komme uforberedt på et slikt opptak, de fysiske testene er ikke så vanskelige, det er bare litt trening som skal til.. Kanskje kvalifiserte søkere havner på rundt 900-1000 stk. i år Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Et råd som som vil hjelpe dere mye når dere starter er Smil, skader ikke være hyggelig selv om personen kan ha gjort noe galt Si takk hvis noen hjelper Tro meg dere vil bli overrasket hvor kjipe politifolk kan være for oss som treffer på de ofte, jeg hjalp til identifisere bostedet til en mann som mulig hadde utsatt en person for grov vold samt hjalp de med info om personen som eks om han kjørte bil osv, fikk ikke et takk, smil eller noe har opplevde dette utallige ganger..Så igjen gutter / jenter SMIL skader som sagt ikke være hyggelig Tenkte bare dele noe man ikke må trene til for opptaket. Lykke til alle sammen her inne, vil dere det nok så består dere med glans.. Endret 8. juni 2012 av Dani46 Lenke til kommentar
Begu Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg håper det holder seg stabilt eller synker litt Har ikke mer en akkurat med snitt ;p Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Litt off topic, men noen som har planer om hvordan man skal finne seg et sted å bo før studiene? Har jo kun 4 uker på seg fra fra svar til skolestart. Har kun sjekket finn.no på leiligheter til leie i Bodø, og det var jammen ikke mye å ta i der iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå