LordChosen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ja, gruppeøvelsen var syk! Kjørte politibil i 100kmt gjennom Oslo sentrum og slang narkomane i bakken. Trodde det var en diskusjon eller noe, men det var ville greier! ? Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Når det gjelder modenhet, har dere noe eksempler på disse personene som ikke er modne? Ja, gruppeøvelsen var syk! Kjørte politibil i 100kmt gjennom Oslo sentrum og slang narkomane i bakken. Trodde det var en diskusjon eller noe, men det var ville greier! 1 Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Hehe, den trenger det kun om du ikke er egnet:) Huff, takk for den Surëno. Endret 6. juni 2012 av bmw1502 Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ja, gruppeøvelsen var syk! Kjørte politibil i 100kmt gjennom Oslo sentrum og slang narkomane i bakken. Trodde det var en diskusjon eller noe, men det var ville greier! Haha hva er dette?;D Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Når det gjelder modenhet, har dere noe eksempler på disse personene som ikke er modne? Ja, gruppeøvelsen var syk! Kjørte politibil i 100kmt gjennom Oslo sentrum og slang narkomane i bakken. Trodde det var en diskusjon eller noe, men det var ville greier! Det å ha eit glimt i auge er heller ikkje så værst for kommende politibetjenter! Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det å være et godt medmenneske med gode sosiale antenner og ha god allmennkunnskap er vel det beste man kan stille opp med. Det viser jo også at du er interessert i yrket bare ved å ha søkt opp info om politiet på google og endt opp hær som en aktiv skribent. Lenke til kommentar
Karlgal Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Sneipen får besøk av politiet i barnehagen i morgen, vurderer sykedag for å følge han i barnehagen 1 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Noen som vet hvordan dykke testen foregår? Får du se hvor gjenstandene blir kastet ut? Eller kan man se gjenstandene før man går ned i vannet? Har en kompis som spør Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det er snakk om to ringer... og ja du står i bassenget når de kaster det, så skal du bare dykke og hente dem i ett så opp... Piece of cake;) Lenke til kommentar
Rusken4 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 På side 1 i denne tråden postet jeg en video som viser hvordan øvelsene utføres. (link til tv2.no) Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ahhh! Ferdig med det fysiske! DIGG! Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ahhh! Ferdig med det fysiske! DIGG! Fortell daaaaa:) Og gratulerer! Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Tja, er ikke så mye å fortelle? Vi var en gruppe på 37, ergo 3 stk som ikke møtte opp. Fikk 9 poeng totalt, 3 på benk 2 på resta Da vi kom til politihøgskolen (legesjekk og personlihetstest) var vi bare 25. Var noen som røk på svømming og styrke. Det hadde visst vært 11 stk som røk i pulje nr 1 i dag, og prata med en som hadde med opptak å gjøre at det var 18 (!!!!) stk som hadde røket en dag i forrige uke! Shit! Deilig å være ferdig! Veeldig fornøyd! Intervju 18. juni 08.00, leeenge til! Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Shiet, like poengsum meg og deg?;D Haha, konge! 18 juni, så lenge til hehe... Dette blir bra! Gratulerer igjen!!;D Vi er vel enige at det var en gøy opplevelse?;D Endret 7. juni 2012 av Yamazero Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Oh myy goood? Nice jobba av oss da! Jaaa, lenge å vente! Men det får bare være Takk og takk og i lige måde! Gøy opplevelse, men gidder ikke gjøre det en gang til! SKAL inn i år! Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Haha, seff gidder du det;D Er jo bare gøy og morsomt;) Lenke til kommentar
Ådalen_88 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Haha, jeg gjør da virkelig ikke opptak fordi det er gøy og morsomt! Greit nok at det er bra erfaring, men jeg vil jo inn på skolen! Hvis jeg ikke kommer inn i år er det noe med intervjuet, og hva kan jeg forandre da liksom? Neei, vi får se om ett år hvis jeg ikke kommer inn... Lenke til kommentar
Yamazero Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Du får jo vite hva er grunnen til at du ikke kom inn, så kan du jobbe med det? Men satser på at du kommer inn i år;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå