Gå til innhold

Tråden for opptak Politihøgskolen 2012.


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder modenhet, har dere noe eksempler på disse personene som ikke er modne?

 

Ja, gruppeøvelsen var syk! Kjørte politibil i 100kmt gjennom Oslo sentrum og slang narkomane i bakken. Trodde det var en diskusjon eller noe, men det var ville greier!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816

Når det gjelder modenhet, har dere noe eksempler på disse personene som ikke er modne?

 

Ja, gruppeøvelsen var syk! Kjørte politibil i 100kmt gjennom Oslo sentrum og slang narkomane i bakken. Trodde det var en diskusjon eller noe, men det var ville greier!

 

Det å ha eit glimt i auge er heller ikkje så værst for kommende politibetjenter!

Lenke til kommentar

Det å være et godt medmenneske med gode sosiale antenner og ha god allmennkunnskap er vel det beste man kan stille opp med.

 

Det viser jo også at du er interessert i yrket bare ved å ha søkt opp info om politiet på google og endt opp hær som en aktiv skribent.

Lenke til kommentar

Tja, er ikke så mye å fortelle? :p

 

Vi var en gruppe på 37, ergo 3 stk som ikke møtte opp.

 

Fikk 9 poeng totalt, 3 på benk 2 på resta :)

 

Da vi kom til politihøgskolen (legesjekk og personlihetstest) var vi bare 25. Var noen som røk på svømming og styrke.

 

Det hadde visst vært 11 stk som røk i pulje nr 1 i dag, og prata med en som hadde med opptak å gjøre at det var 18 (!!!!) stk som hadde røket en dag i forrige uke! Shit!

 

Deilig å være ferdig! Veeldig fornøyd! Intervju 18. juni 08.00, leeenge til! :p

Lenke til kommentar

Haha, jeg gjør da virkelig ikke opptak fordi det er gøy og morsomt! Greit nok at det er bra erfaring, men jeg vil jo inn på skolen!

Hvis jeg ikke kommer inn i år er det noe med intervjuet, og hva kan jeg forandre da liksom? Neei, vi får se om ett år hvis jeg ikke kommer inn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...