Gå til innhold

Tråden for opptak Politihøgskolen 2012.


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-261816

Ååh ;/ Er det langt å reise da? Utrolig kjipt å ikke kunne møte nå.. Hvis armen ikke er alt for ille bør du kanskje teste på søndag... Bare pass på at du er ordentlig varm..

 

Må ta fly. Lettest for meg hadde vore å møtt på opptak i Bergen, men gikk ikkje pga arbeid...

 

Veit du korleis det er å ta pull ups i bom i forhold til stang?

Lenke til kommentar

Hei alle sammen! :tease:

 

Her er det mange som er i samme båt, bare så synd at jeg ikke fant denne siden før i dag... :hm:

Jeg skal på opptak denne uka, torsdag, 7. juni i Trondheim. Noen flere?

 

Er ganske nervøs, men samtidig føler jeg meg veldig godt forberedt! Er betryggende å lese hva dere har skrevet dere som allerede har vært i ilden, da :)

 

Noen som har vært på opptak i Trondheim i dag , eller skal noen av de andre dagene? Er jo blitt byttet lokaler som følge av streiken. Svømmingen er nå lagt til pirbadet, men jeg er litt nysgjerrig på hvor resten av de fysiske testene skal gjennomføres.

 

Jente, snart 25 år :roll:

 

Har ikke hørt noe om bytte av sted? hvor kommer den infoen ifra?

 

Vi skal fortsatt møte opp på husebyhallen kl.0800 eller ?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816

Hei alle sammen! :tease:

 

Her er det mange som er i samme båt, bare så synd at jeg ikke fant denne siden før i dag... :hm:

Jeg skal på opptak denne uka, torsdag, 7. juni i Trondheim. Noen flere?

 

Er ganske nervøs, men samtidig føler jeg meg veldig godt forberedt! Er betryggende å lese hva dere har skrevet dere som allerede har vært i ilden, da :)

 

Noen som har vært på opptak i Trondheim i dag , eller skal noen av de andre dagene? Er jo blitt byttet lokaler som følge av streiken. Svømmingen er nå lagt til pirbadet, men jeg er litt nysgjerrig på hvor resten av de fysiske testene skal gjennomføres.

 

Jente, snart 25 år :roll:

 

Har ikke hørt noe om bytte av sted? hvor kommer den infoen ifra?

 

Vi skal fortsatt møte opp på husebyhallen kl.0800 eller ?

 

Det står om det på www.phs.no og Politihøgskolen si facebookside.

 

Hei alle sammen! :tease:

 

Her er det mange som er i samme båt, bare så synd at jeg ikke fant denne siden før i dag... :hm:

Jeg skal på opptak denne uka, torsdag, 7. juni i Trondheim. Noen flere?

 

Er ganske nervøs, men samtidig føler jeg meg veldig godt forberedt! Er betryggende å lese hva dere har skrevet dere som allerede har vært i ilden, da :)

 

Noen som har vært på opptak i Trondheim i dag , eller skal noen av de andre dagene? Er jo blitt byttet lokaler som følge av streiken. Svømmingen er nå lagt til pirbadet, men jeg er litt nysgjerrig på hvor resten av de fysiske testene skal gjennomføres.

 

Jente, snart 25 år :roll:

 

Har ikke hørt noe om bytte av sted? hvor kommer den infoen ifra?

 

Vi skal fortsatt møte opp på husebyhallen kl.0800 eller ?

 

Fra www.phs.no : "Unntak - Trondheim: På grunn av streik er Husebybadet stengt. Søkere som skal gjennomføre opptaksprøver i Trondheim bes møte ved Pirbadet i stedet."

 

Fra Facebooksida: "Viktig medling til søkere som skal på opptaksprøver i Trondheim på mandag:

På grunn av streiken vil Husebybadet være stengt.

Søkere som skal gjennomføre opptaksprøver i Trondheim bes møte ved Pirbadet i stedet. Oppmøtetid er fortsatt 08:00."

Lenke til kommentar

Da har eg vært på opptaket dag 1.

 

Det fysiske gikk følgende:

 

Svømming - 1.20 sek (3 poeng)

 

Bom - 12 rep (2 poeng) Eg klarer maks 8-9 på treningen, så bom hjelper;D

 

Benk - 18 rep (3 poeng)

 

Løpetesten (19 runder og 20 m) (1 poeng)

 

Alt dette med bare 1 time søvn! Utrolig hva man klarer med viljestyrken;D

2 stk bestod ikke bom og gikk ikke videre. Vi var ca 20 stk idag.

 

Personlighetstesten varte i 15min (30m til disposisjon). Hvis man får få poeng totalt må man ta det på nytt.

 

Da er det gruppeøvelsen imårå og intervju;D

Flere sensorer under gruppeøvelsen, men så er det bare 1 person under intervju ( før var det jo flere)...

Lenke til kommentar

Ååh ;/ Er det langt å reise da? Utrolig kjipt å ikke kunne møte nå.. Hvis armen ikke er alt for ille bør du kanskje teste på søndag... Bare pass på at du er ordentlig varm..

 

Må ta fly. Lettest for meg hadde vore å møtt på opptak i Bergen, men gikk ikkje pga arbeid...

 

Veit du korleis det er å ta pull ups i bom i forhold til stang?

 

Bom er enklere!;D Fikk ikke testet det under treningen, men jeg klarte 12 rep i dag med bom på opptaket.. aldri klart det før under treningen, så det hjelper ja;D Kjipt at 2 stk ikke bestod bommen da.

Lenke til kommentar

Du skulle ha sett meg du, var en zambier da jeg møtet opp haha;D

 

Har gått konkurranse svømming før ja, men har ikke trent svømming på flere nå. Men teknikken sitter fremdeles;) heldigvis ;)

 

Og tusen takk igjen;)

Endret av Yamazero
Lenke til kommentar

Takk folkens!;D

 

Herlig å være ferdig ja! Iallfall med dag 1;) Imponert over de som møtet opp i dag som hadde bra fysisk form.

 

Fikk også vite at min gruppe (10stk), gjorde det bra på personlighetstesten... Det ser ut som det blir hard konkurranse om plassen i år haha;D

 

Jupp skal si ifra imorgen. Alt avgjøres i morgen hehe;) Spennende greier! Er både spent og nervøs!

Lenke til kommentar

Hei alle sammen! :tease:

 

Her er det mange som er i samme båt, bare så synd at jeg ikke fant denne siden før i dag... :hm:

Jeg skal på opptak denne uka, torsdag, 7. juni i Trondheim. Noen flere?

 

Er ganske nervøs, men samtidig føler jeg meg veldig godt forberedt! Er betryggende å lese hva dere har skrevet dere som allerede har vært i ilden, da :)

 

Noen som har vært på opptak i Trondheim i dag , eller skal noen av de andre dagene? Er jo blitt byttet lokaler som følge av streiken. Svømmingen er nå lagt til pirbadet, men jeg er litt nysgjerrig på hvor resten av de fysiske testene skal gjennomføres.

 

Jente, snart 25 år :roll:

 

Er nysgjerrig på hvor resten skal foregå selv :p Jeg skal ikke inn før neste uke da... Var det bare denne uka det skulle foregå i pirbadet eller var det for begge ukene?

 

Ja, har hørt rykter om at vi skulle videre fra Pirbadet ihvertfall, så kan være hvor som helst... Første gangen du søker eller? Jeg har søkt en gang før også, var på opptak for fem år siden... Har imellomtiden tatt en annen utdanning, men klarer ikke legge fra meg drømmen om PHS, hehe! Står vel foreløbig Pirbadet bare denne uka, streiken må vel begynne å gå mot slutten. Så kan jo hende det er tilbake til Husebyhallen neste uke! Får bare følge med på nett... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...