Gå til innhold

Tråden for opptak Politihøgskolen 2012.


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også veldig interessert i gruppeøvelsen, og personlighetstesten som er nytt fra i år. Jeg aner ikke hva jeg går til. Er det noen som har noe informasjon om det? utover det som står på phs sine nettsider altså ;)

 

Mange som skal på opptak i trondheim her? =)

 

Jeg skal på opptak i Trondheim denne uka, på torsdag! :):ohmy:

Hva med deg?

 

Både gleder og gruer meg!

Lenke til kommentar

Hei alle sammen! :tease:

 

Her er det mange som er i samme båt, bare så synd at jeg ikke fant denne siden før i dag... :hm:

Jeg skal på opptak denne uka, torsdag, 7. juni i Trondheim. Noen flere?

 

Er ganske nervøs, men samtidig føler jeg meg veldig godt forberedt! Er betryggende å lese hva dere har skrevet dere som allerede har vært i ilden, da :)

 

Noen som har vært på opptak i Trondheim i dag , eller skal noen av de andre dagene? Er jo blitt byttet lokaler som følge av streiken. Svømmingen er nå lagt til pirbadet, men jeg er litt nysgjerrig på hvor resten av de fysiske testene skal gjennomføres.

 

Jente, snart 25 år :roll:

Lenke til kommentar

Jeg stuper ikke :) Tar ikke sjangsen på mageplask :p

Jeg starter under vann.. :) Glir vel en 6-7 m :)

 

Var redd for det jeg og, stupet er i tilegg fra "bom", så det var en del høyere enn hva jeg var vandt med å stupe fra. Men brillene holdt seg faktisk godt på plass.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen! :tease:

 

Her er det mange som er i samme båt, bare så synd at jeg ikke fant denne siden før i dag... :hm:

Jeg skal på opptak denne uka, torsdag, 7. juni i Trondheim. Noen flere?

 

Er ganske nervøs, men samtidig føler jeg meg veldig godt forberedt! Er betryggende å lese hva dere har skrevet dere som allerede har vært i ilden, da :)

 

Noen som har vært på opptak i Trondheim i dag , eller skal noen av de andre dagene? Er jo blitt byttet lokaler som følge av streiken. Svømmingen er nå lagt til pirbadet, men jeg er litt nysgjerrig på hvor resten av de fysiske testene skal gjennomføres.

 

Jente, snart 25 år :roll:

 

Er nysgjerrig på hvor resten skal foregå selv :p Jeg skal ikke inn før neste uke da... Var det bare denne uka det skulle foregå i pirbadet eller var det for begge ukene?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816

Den sitter ganske bra i. Fekk ta 2 hang ups, på veg opp på den 3 smalt det igjen. Null sjanse.

Og eg hadde ikkje 15 og gå på heller i utg.punkt.

 

Vurderer om eg skal berre chille til opptaksdatoen, og kline til :p Satse alt på at eg værtfall klarer 5 på rein vilje.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816

Vurderer å droppe opptaket, faktisk =/ Men tenker å kanskje gjennomføre test på søndag. Om eg ikkje tar 4 då, gidde eg ikkje å reise oppover. Armen har liksom ikkje blitt betre - heller tvert i mot.

 

Søkte for noken år siden, men vart ikkje kalla inn pga synet. Fiksa synet no, og fant ut at eg søker igjen.

Har alle opptakskrav inne, utenom hang upsen slik det er no :S

Svømminga har eg endel å gå på, så sjølv med ein ødelagt venstrearm, skal eg klare den.

Benk skal også gå greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...