Gå til innhold

Tråden for opptak Politihøgskolen 2012.


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det forresten noen som har hørt noe om antall innkalte totalt? Hørte selv 1500 men det var bare et rykte.Noen som vet?

 

De skulle egentlig offentliggjøre tallene ca 4 mai, men ble ikke gjort. Har sendt en etterspørsel rundt den 15 mai, og fikk til svar at de skulle fikse det følgende tirsdag pga sykdom. Men ingenting er blitt gjort enda..

Men jeg ser for meg at det er ca 1400-1500 slik som i fjor.

Lenke til kommentar

Ble hele dagen gitt. Hadde puls som en kanin, men jeg fikk jo full pott på alt untatt svømming, så det var jo unødvendig, 4 sek bak bestekravet på svømming. :(

 

Ja da var det jo veldig unødvendig :p Men tror det er litt sunt å grue seg også.. Blir skjerpet! :) Utrolig kjipt at du ikke klarte bestekrav i svømming, men vel gjennomført uansett :) Jeg er nok ikke på topp i noe av kravene :p Ligger rundt 2 poeng i alt utenat svømming.. Der har jeg kun 1 :p

Lenke til kommentar

Det er vel på tide at jeg joiner denne tråden her!

Jeg skal på opptak torsdag 7. juni klokka 12.00 i Oslo. Noen flere eller?

 

Alt det fysiske er i boks! :D Jeg er derimot litt stressa for dag 2, dere som har vært inne: fikk dere politiske spørsmål?

 

Intervjuet går for det meste ut fra personlighetstesten og handler om deg :)

Lenke til kommentar

Det er vel på tide at jeg joiner denne tråden her!

Jeg skal på opptak torsdag 7. juni klokka 12.00 i Oslo. Noen flere eller?

 

Alt det fysiske er i boks! :D Jeg er derimot litt stressa for dag 2, dere som har vært inne: fikk dere politiske spørsmål?

 

Intervjuet går for det meste ut fra personlighetstesten og handler om deg :)

 

Men da satser vi på at det går bra! :)

Endret av Ådalen_88
Lenke til kommentar

Får man god tid på å besvare personlighetstesten eller må man være rask for å komme igjennom alt?

 

De har satt av opp til 50 minutter på intervjuet, dette er plenty av tid å gå gjennom alt. Selv brukte jeg ca 40 min, og føler at jeg fikk utdypt meg på alle områder.

 

Min feil, trodde du mente hvor lang tid du fikk til å gjennomgå personlighetstesten under intervjuet. *Tidlig for meg*

 

Men til ditt egentlige spørsmål, så tror jeg vi fikk 20(eller 25)minutter til å fullføre personlighetstesten, nesten ingen som brukte tida si ut der sånn. Så du har ikke noe å engste deg over!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...