Gå til innhold

Tråden for opptak Politihøgskolen 2012.


OddZen

Anbefalte innlegg

Husker ikke mye fra intervjuet egentlig (var en god porsjon nerver i spill). Men følte jo det gikk bra, men husker godt det var noe med kvinner og hvorfor det var bra å ha en kvinnekvote. Klarte å svare greit, men så kom et spørsmål som lød: Hva annet de kunne tilføye, og det slet jeg med å besvare. Men sender deg et pm lord :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

49,4 her. Satser på Oslo hvis jeg kommer meg gjennom opptaket.

Under en uke igjen nå. Merker at det kribler litt i magen.

 

Setter stor pris på at dere som har vært inne til opptak deler tanker og erfaringer dere har fått under opptaket.

Endret av Rusken4
Lenke til kommentar

Rusken4, ser tilbake på opptaket som en utrolig god opplevelse, jeg elsker iallefall å konkurrere og følte det var UTROLIG morsomt å teste meg selv på forskjellige områder, har vært i arbeidslivet i 5 år nå og merket at jeg trengte en ny utfordring.

 

Etter at både dag 1 & 2 var over var jeg faktisk litt frustrert at det var over, syntes hele opplegget var utrolig hyggelig og lærerikt. Så om jeg ikke skulle komme inn i år ville jeg ikke gruet meg til opptak i 2013 :)

Endret av bmw1502
Lenke til kommentar

Helt enig. Jeg var nervøs før opptaket startet, men alt gikk veldig greit. Jeg hadde også vært mye roligere neste år dersom jeg ikke kommer inn i år.

For dere som ikke har vært inne til intervju ennå så trenger dere ikke forberede dere noe (eventuelt gå litt i seg selv), de er ute etter hva slags type person du er og er nok ikke så imponert over innøvde svar. Ta det på sparket er mitt råd, det er personlighet og gode holdninger de er ute etter :)

Lenke til kommentar

Hehe hørtes bra ut :p Kommer nok til å skje det samme med meg tenker jeg :p

 

Noen jeg har snakket med sier at dag en føltes ut som en gymtime med klassen.. At stemningen gjorde at det føltes slik... Synes du det eller var du nervøs ut hele dagen? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...