Gå til innhold

Tråden for opptak Politihøgskolen 2012.


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lest noe sted om noen urinprøve? Hvilket brev snakker dere om? Jeg skal inn i morgen kl 08:00, merker jeg ble stresset som ikke har fått med meg dette. Men flaks jeg droppet innom her før jeg skulle legge meg.

 

Kopier det gjerne hær så jeg får lest det, har sjekket alle mailer og meldinger jeg har fått og har ikke lest et eneste sted om en urinprøve..

Endret av bmw1502
Lenke til kommentar

Har ikke lest noe sted om noen urinprøve? Hvilket brev snakker dere om? Jeg skal inn i morgen kl 08:00, merker jeg ble stresset som ikke har fått med meg dette. Men flaks jeg droppet innom her før jeg skulle legge meg.

 

Kopier det gjerne hær så jeg får lest det, har sjekket alle mailer og meldinger jeg har fått og har ikke lest et eneste sted om en urinprøve..

 

Dette står i innkallingsbrevet du fikk under:

 

Til opptaksprøvene skal følgende medbringes:

- Urinprøve tatt samme morgen må tas med til legeundersøkelsen.

Lenke til kommentar

Har ikke lest noe sted om noen urinprøve? Hvilket brev snakker dere om? Jeg skal inn i morgen kl 08:00, merker jeg ble stresset som ikke har fått med meg dette. Men flaks jeg droppet innom her før jeg skulle legge meg.

 

Kopier det gjerne hær så jeg får lest det, har sjekket alle mailer og meldinger jeg har fått og har ikke lest et eneste sted om en urinprøve..

 

Har ikke du fått brev i posten fra phs ?

 

Det står:

 

Til opptaksprøvene skal følgende medbringes:

* Legitimasjon. Søkere som ikke kan fremvise gyldig legitimasjon, vil bli avvist.

* Passbilde

* Idretts - og badetøy

* Innesko

* Urinprøve tatt samme morgen må tas med til legeundersøkelsen. Søkere som bruker kontaktlinser møter uten disse.

* Uttømmende politiattest

* Søkere som ikke har sendt inn CV skal levere en kortfattet CV (en side) i forbindelse med opptaksprøvene.

 

Lykke til imorgen;)

Lenke til kommentar

Da er det kun en dag igjen til mitt opptak. Fikk vært med en kammerat på stasjonen på en omvisning, og en siste "treningsøkt" med gutta der som et lite kick.

 

Kjenner allerede nå at andrenalinet slår til, og jeg gleder meg så veldig til å se hvordan resultatene blir.

 

Ønsker alle lykke til, og måtte de beste vinne! Gi jernet, ikke gi dere før både bein og armer detter av.

Lenke til kommentar

Ja dere får ha masse lykke til, dere som skal inn til prøver. Til dere som kommer inn; dere har masse å glede dere til! :D

 

Selv har jeg siste eksamen for B1 på torsdag. Da er det ordenstjeneste muntlig, noe som skal være en forholdsvis grei eksamen. I forrige uke hadde vi 3 eksamener, strafferett, kriminalteknikk og vegtrafikk.

 

Det er MYE å lese, og bøttevis å henge fingra i, om man vil stå. Så mitt tips til samtlige som kommer inn; les gjevnt og trutt hele året. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816

Hei!

 

Ser at det er fleire som har komen i gang med opptaket! Håper alt klaffer for alle.

 

Av rein nysgjerrighet:

I forhold til det dokke presterte på trening, korleis presterte dokke på opptaket?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-261816

Svømminga helt klart. 2:28 beste tid når jeg tok tiden sjøl på et offentlig basseng. På opptak klarte jeg 1:53. Trur man gir det lille ekstra når faktisk gjelder. I alle fall sånn med meg.

 

Wow! :-D Nice! Grattis.

Styrken og det då? Er spesielt kroppshevinga eg er spent på! ;)

Lenke til kommentar

Til dere som har trent pullups med stang, hvordan var det under opptaket med bom? Letere/vanskeligere?

 

Jeg har alltid syntes det har vært lettere med bom, da dette støtter opp hånd/håndledd mer. Du vingler ikke like mye da, og slipper å bruke muskulatur på å holde deg rolig.

Lenke til kommentar

Til dere som har trent pullups med stang, hvordan var det under opptaket med bom? Letere/vanskeligere?

 

Jeg har alltid syntes det har vært lettere med bom, da dette støtter opp hånd/håndledd mer. Du vingler ikke like mye da, og slipper å bruke muskulatur på å holde deg rolig.

 

Fint! Får man lov å bruke hansker? Føler det kan bli glatt med bom

Lenke til kommentar

Det er klister på bommen men jeg måtte ta nytt grep 2 ganger i farta. Det var et par som ikke klarte svømmetesten men det så ut som alle klarte resten i min pulje.

Selv fikk jeg 11/12 mulige poeng da jeg var 4 sekunder unna 3 poeng på svømming.

 

Men det var ikke noe problem, fikk ny personlig rekord på 75m bryst og 25 rygg. Da jeg tikket inn på 01:29.

 

Var nervøs hele veien men det gikk heldigvis bra, gruppeøvelse / intervju i morgen kl 11:00 :). Følte det var mye bra folk som møtte opp til opptak..

Endret av bmw1502
Lenke til kommentar

Hadde god nok hviletid mellom alle øvelsene, så det var ingen hindring for min del.

 

Egnethetstesten/personlighetstesten foregår på data og er noe personlig for enhver, ingen ting du kan gjøre for å "gjøre det bra" på denne. Det er kun en enkel analyse. (i min mening burde denne testen ikke være med på opptaket i det hele tatt. Jeg føler datagenererte tester bare er tull, og denne er inget unntak.)

Endret av bmw1502
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...