Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN 6 porter

Anbefalte innlegg

Hvilket port må eg åpne for å få lyd sammen med webcam. Kan se personen og de kan se meg men det er ikke noe lyd. Og hvilket porter skal man åpne for at filoverføringen skal gå fortere? Noen andre porter som må åpnes bortsett fra de eg nevner?

Btw har NETOPIA fra NGT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problem jeg og. Fikk vite at jeg måtte oppgradere firmwaren men netopia ruteren nekter å godta forandringer gjennom weboppdateringen til nextgentel.

Har forresten 5.3.8R1 og ønsker og oppdatere til 5.3.9, noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? (dette for netopia 4542 skal løse problemene med msn 6.0).

Lenke til kommentar
Hvilket port må eg åpne for å få lyd sammen med webcam. Kan se personen og de kan se meg men det er ikke noe lyd. Og hvilket porter skal man åpne for at filoverføringen skal gå fortere? Noen andre porter som må åpnes bortsett fra de eg nevner?

Btw har NETOPIA fra NGT

Hvilken Netopia router har du??

Lenke til kommentar

DMZ i en ruter står for DeMilitarized Zone.. Om det er en brannmur tilstede i ruteren kan DMZ kjøres på feks en IP adresse bak ruteren for å åpne opp alle portene.. bare i nødsfall. Forsiktig...

MSN krever jo en triggerport... før var dette port 1863 med tilhørende portrange, vet ikke om det er den samme i dag som før. Noen som vet?

Barkindog: kjører du WinXP.. gjort noe med den medfølgende branmuren der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...