black_sheep Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hei folks! Skal veggmontere en Samsung-monitor jeg har. Den følger tydeligvis ikke VESA-standard. Avstand øvre skrufeste er 6 cm (senter til senter) og nedre 5 cm (senter til senter) og høyden mellom skruehullene er 3,5 cm ish. (se bilde) En slik en Hvorfor i alle dager finner jeg ingen fester som passer? - fant en på Elkjøp, men da passet kun de to øverste skruene, som også sikkert ville holdt. Men siden veggfestet fra Elkjøp var et slik et "slim-feste" så passet det ikke pga. feste for foten på skjermen bygde mer enn veggfestet. (Henger du med?) Så jeg lurer på hvordan får jeg skrudd av dette fotfeste. Ser ut som det er støpt fast i skjermen. Eller om noen vet om et veggfeste som passer? (uten å måtte betale mer enn 300,-) Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg ville sendt en mail til Samsung (du finner informasjon på siden deres) og forklart problemet. Det kan hende de kan sende deg et veggfeste, hvis det finnes. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Gjorde det veldig enkelt. Kappet en 2"8 bit, og skrudde inn i veggen = perfekto! edit: + et slim veggfeste fra elkjøp såklart Endret 23. oktober 2011 av black_sheep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå