wasco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Rock & Roll Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nydeleg bilete dette! Flott ljos og mykje action her. Synes du har fått til ein fin komposisjon med klåre fine fargar. God skarpheit. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 OOOaooo -heldig med denne Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Flott bilde igjen av hav mot land. Skarpt og fine farger. Kunne tenkt å kutte litt nede. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dejligt billede, næsten som vores Vesterhav. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skikkelig kraft i bølga. Fint lys mot bølgespruten, og uten utbrenthet. Mektig himmel og naturlige farger. Tror jeg ville tatt et lite kutt nede, for å få litt mer balanse. Hvis du tenker lagdeling mellom himmel, vann og land. Der du lar himmelen og landet ha like mye plass i bildet. Flott utført dette Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Flott bilde med god dramatikk og fint lys. Veldig bra etterarbeid med sjøsprøyten samt grønnfargen i bølgen. Et lite kutt nede for å komme "tettere innpå" kansje. Flott utført, Wasco!! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Nydeleg bilete dette! Flott ljos og mykje action her. Synes du har fått til ein fin komposisjon med klåre fine fargar. God skarpheit. Mvh. Magnar Takk for hyggelig tilbakemelding OOOaooo -heldig med denne Hehe - ja det gjelder å treffe i det rette øyeblikket Flott bilde igjen av hav mot land. Skarpt og fine farger. Kunne tenkt å kutte litt nede. Takk for kommentaren Grunnen til at jeg ikke kuttet mer nederst var fror å unngå midtstilt horisont Dejligt billede, næsten som vores Vesterhav. Takk for tilbekemeldingen Skikkelig kraft i bølga. Fint lys mot bølgespruten, og uten utbrenthet. Mektig himmel og naturlige farger. Tror jeg ville tatt et lite kutt nede, for å få litt mer balanse. Hvis du tenker lagdeling mellom himmel, vann og land. Der du lar himmelen og landet ha like mye plass i bildet. Flott utført dette Den tredelingen har jeg ikke tenkt på Tenkte bare at jeg mått unngå å få midtstilt horisont Flott bilde med god dramatikk og fint lys. Veldig bra etterarbeid med sjøsprøyten samt grønnfargen i bølgen. Et lite kutt nede for å komme "tettere innpå" kansje. Flott utført, Wasco!! Takk for kommentaren og tilbakemeldingen Lenke til kommentar
ValvikB Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Et flott bilde med dramatikk. God skarphet og en fin grønnfarge, Liker dette Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ble bra dette ja! Kunne muligens gjort seg med et kutt nede... ! God 4'er! Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hei. Godt skutt ved vannkanten, fin eksponering uten utbrente partier. Et kutt i bunn er jeg enig i, flott fryst med fine farger. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er kraft i dette bildet, akkurat min smak... Pent utført. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Et herlig bilde igjen fra deg. Gir en 5'er jeg. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Meget vakkert og levende med en meget god helhet i bildeLikt alt ved bilde. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Wow! Blinkskudd:)) Flott bilde med mange fine detaljer i vann og himmel:) Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Flott bilde! Ikke noe som skal forbedres her syntes jeg, god komp og bra skarphet Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Et flott bilde med dramatikk. God skarphet og en fin grønnfarge, Liker dette Takk for hyggelig kommentar Ble bra dette ja! Kunne muligens gjort seg med et kutt nede... ! God 4'er! Skal huske på å kutte litt til neste gang, men da må du love å gi meg en 5'er Hei. Godt skutt ved vannkanten, fin eksponering uten utbrente partier. Et kutt i bunn er jeg enig i, flott fryst med fine farger. Takk for kommentaren Det er kraft i dette bildet, akkurat min smak... Pent utført. Tusen takk Et herlig bilde igjen fra deg. Gir en 5'er jeg. Takk for kommentaren og 5'ern Meget vakkert og levende med en meget god helhet i bildeLikt alt ved bilde. Wow! Blinkskudd:)) Flott bilde med mange fine detaljer i vann og himmel:) Tusen takk Flott bilde! Ikke noe som skal forbedres her syntes jeg, god komp og bra skarphet Tusem takk Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja dette var skikkelig rock & roll, her har du fanget et dramatisk og flott øyeblikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg