Torhild Jansen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Karmøy-natur. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Midtstilt ja - men vanskelig å vite hvor det bør kuttes. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Liker disse åsene som peker inn mot midten og den gyldne randen som deler bildet i to. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Et flott bilde av fin natur. Du har fått til en fin dybdevirkning med stråene i forgrunnen.Kunne kanskje klonet vekk det store stor som stikker opp i det grønne på vannet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kan ikke se noe sted jeg vil kutte, vel er sivkanten midtstilt, men blikket har fin vandring innover i motivet og komposisjonen virker dynamisk og fin. Synes altså at bildet er flott som det er og at en tilpasning til en tredelingsregel ikke har noen misjon her Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Helt grei komp dette! Gir muligens et litt flatt inntrykk, muligens manglende kontrast kanskje...! 3'er herfra! Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Typisk Karmøy natur dette-klart og fint bilde Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Eg synes bildet er veldig fint som det er. Du skal ikkje kutte for ein kvar pris og ingen regel er utan unntak. Enig med Thore om det store strået i forgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg