Audun0505 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Har et snålt problem her. Etter at jeg gikk til anskaffelse av en HyperX 120 GB SSD som arvtager til min Corsair Force 3 120 gb og jeg satte i en ekstra 500 gb disk har bokstavene på de to lagringsdiskene, D: som i hovedsak skulle brukes til programmer (programfiler) og E: som skulle brukes til lagring av opptak av feks bf3 gameplay etc. Etter noen restarts så virker de som de bytter bokstav tilfeldig, noe som resulterer i at programmene ikke virker og jeg får de jævla irriterende hvite stygge ikonene over alt. Specs: Asus Crosshair IV Formula AMD Phenom X4 965 8 gb Corsair Dominator 120 gb Kingston HyperX SSD 2xWestern Digital 500 gb (en Green og en annen vanlig, 2 år kanskje) Legger ved et bilde for å illustrere problemet Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Har du prøvd å fjerne stasjonsbokstaven på begge to og deretter satt fast bokstav på de? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Har du prøvd å fjerne stasjonsbokstaven på begge to og deretter satt fast bokstav på de? Takk for forslaget Jeg gikk inn i diskbehandling, høyreklikka og trykket endre stasjonsbokstav og fikk opp en ENORM feilmelding med masse piss som er skrevet så avansert at jeg ikke skjønte meningen med det. Jeg formaterte disken - fortsatt ingenting. Tenkte jeg skulle ta bilde av problemet og legge det ut her, og jeg bestemte meg for å deaktivere disken/merke den som frakoblet. Etter at jeg gjorde det og valgte tilkoblet igjen, ble den "aktiv" Vet ikke om problemene gir seg, men det virker lovende. To restarts og fortsatt ikke bytta bokstav Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er jo flott det funker da Hadde du lastet opp denne enorme feilmeldingen så kunne vi kanskje også funnet årsaken, men pytt sann... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå