Øystein Brembo Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hunnedalen en kvelds stund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fantastisk Øystein Liker så godt alt og der lyser faller så fint i mørket Dybden og kontrasrene Veldi bra i s/h Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 wow -dette likte jeg godt, dybden, de flotte skyene og bekken. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Flott s/h .Jeg la på en mellomgrå bakgrund og da kom det frem flere detaljer i de mørke partiene Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Liker dette godt - og det bør sees mot mørkere bakgrunn. Falt for komposisjonen din her med trærne som repeteres innover mot landskapet bakenfor, ser ikke noe jeg ville gjort anderledes her. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Bra komp og et veldig fint lys du har fanget! Mørk bakgrunn gjør seg best her! 4'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg