Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har hittil brukt denne: http://www.windowsphone.com/nb-NO/apps/2be15573-904a-e011-854c-00237de2db9e Må prøve begge litt for å se hvem jeg liker best. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Det "kleine" navnet er av historiske grunner, og vil forøvrig endres på "rett tidspunkt". "Rett tidspunkt" har vi passert for lenge siden. Jeg synes appene dine er glimrende, men navnene gjør at jeg vegrer meg for å bruke dem. Kan du ikke heller kjøpe Trine noen blomster, sjokolade eller en diamantring? 1 Lenke til kommentar
RonnyGydar Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg synes appene dine er glimrende, men navnene gjør at jeg vegrer meg for å bruke dem. Kan du ikke heller kjøpe Trine noen blomster, sjokolade eller en diamantring? Navna er jo ikke akkurat noe jeg gjør "for Trine" da, er slutt på den tiden Men jeg har laget en ny tråd, med avstemning. Så hvis noen har sterke meninger rundt dette, eller noen gode råd/tips...så fyr løs her: avsteming om trineseries Lenke til kommentar
Martz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Savner Norsk Tipping, DI.FM og Telenor Faktura app. Noen som veit om et greit alternativ til faktura-appen i det minste? En som jeg kan stille inn til å vise hvor mye jeg har gjenstående av mine minutter, sms'er og MB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Noen som veit om et greit alternativ til faktura-appen i det minste? Ikke en app, men dette kan du enkelt sjekke på telenormobil.no/mswap fra alle mobiler. Lenke til kommentar
Martz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 I know, er vel bare det at jeg er så bortskjemt med å ha det fra Android Tenkte bare det kunne vært kjekt å ha den dagen jeg slutter i jobben min og må velge en annen operatør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Sparebank 1-app http://windowsphone.com/s?appid=a52592ef-ca71-436c-b373-069d3bfd9256 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Sparebank 1-app http://windowsphone....73-069d3bfd9256 Gliremnde, takk for tipset! Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lurer på hvor det blir av den NRK appen.. Lenke til kommentar
Thjolnir Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lurer på hvor det blir av den NRK appen.. og Telenor appen... Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lurer på hvor det blir av den NRK appen.. og Telenor appen... Indeed, Microsoft Norge wake up! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lurer på hvor det blir av den NRK appen.. og Telenor appen... Indeed, Microsoft Norge wake up! ... uhm... Det er ikke Microsoft som lager apper for NRK eller Telenor. Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Lurer på hvor det blir av den NRK appen.. og Telenor appen... Indeed, Microsoft Norge wake up! ... uhm... Det er ikke Microsoft som lager apper for NRK eller Telenor. mhm vet, men det var vel de som hadde oversikten over "alle" de norske appsene som skulle komme ut med lanseringen her til lands. Lenke til kommentar
Martz Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Angående Norsk Tipping app-en; sendte mail til kundeservice og etterlyste den, og hun som svarte meg sa at de driver på med å utvikle en og at det bare var å holde et øye med Marketplace så dukket den plutselig opp. Sånn i tilfelle noen andre savner den :> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Var vel artikkel på Mobilen.no som nevnte at det skulle være 20-30 norske apper klare til Mango. Bommet stygt Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 mhm vet, men det var vel de som hadde oversikten over "alle" de norske appsene som skulle komme ut med lanseringen her til lands. De har sikkert oversikt også. Men tviler på at det hjelper å mase på de. De har jo en norsk app-konkurranse pågående nuh: http://www.microsoft.com/norge/msdn/appkonkurranse/default.html Lenke til kommentar
Thjolnir Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Telenor faktura, utland og mobilt bedriftsnett også ute. (finner dem bare gjennom å søke på telefonen, ikke på web marketplace) Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Lurer på hvor det blir av den NRK appen.. Tipper en dedikert app til WP7 ikke er veldig høyt prioritert hos nrk: http://www.digi.no/885011/nrk-gaar-for-html5 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Lurer på hvor det blir av den NRK appen.. Tipper en dedikert app til WP7 ikke er veldig høyt prioritert hos nrk: http://www.digi.no/8...-gaar-for-html5 ... og de har jo så uendelig rett når de sier "HTML5 blir deres hovedretning framover". Egentlig ganske fornuftig av NRK. Det finnes altfor mange nettjenester der ute som må ha en "app". Sparebank1 sin app er meget bra, men Skandiabanken mobilnettside (m.skandiabanken.no) er minst like bra. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk vil ha apper for nettsider/tjenester som f.eks. Google Reader eller Engadget. Andre ting, som kalkulatorer og spill gir jo mening, men nettsider trenger ikke apper... 3 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg håper at det snart kommer en god norsk tvguide samt tv2 sporten/sumo. Savner norsk tv-guide jeg også etter å ha gått over til Titan fra Android. Applikasjoner som tv-guide og norsk tipping er savnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå