tommyb Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Dette er vel det man kan kalle Berlusconi-loven. Kan vel enkelt og greit legge ned alle kritiske nettaviser i Italia, da. Endret 6. oktober 2011 av tommyb Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Dette er vel det man kan kalle Berlusconi-loven. Kan vel enkelt og greit legge ned alle kritiske nettaviser i Italia, da. Kritiske aviser vil nok klare seg relativt greit siden de har 48t på seg å fjerne artikkelen, og vil tro at mesteparten av trafikken går til artikler som er nyere enn 48t. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvis 48-timers delen er eneste poenget med loven, ja. Ikke dersom den sier noe om gjentagelse og støtende hensikt. Lenke til kommentar
soulless Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg ser noen VELDIG STØTENDE artikler her: http://www.parlamento.it/ Blir denne loven vedtatt, antar jeg at samtlige sider på dette nettstedet, i tillegg til artikler på diverse partiers hjemmesider, blir sett på som obskøne injurier av verste sort - ting som BARE MÅ fjernes (innen 48 timer). Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Skal ta backup av wikipedia så har jeg alt på harddisken Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2011 Skal ta backup av wikipedia så har jeg alt på harddisken Bor du i italia? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Skal ta backup av wikipedia så har jeg alt på harddisken Bor du i italia? Spiller det noen rolle? Rent praktisk og geografisk, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå