Resolver2009 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Random fun fact tråden har ankommet! Starter moroa med disse godbitene: .. "Hvis ikke fargestoffer hadde blitt tilsatt Coca-Cola, ville den vært grønn." .. .. "Boksåpneren ble oppfunnet 48 år etter den hermetiske lukkede boksen." .. .. "Alle klokkene i Tarantino's mesterverk Pulp Fiction står stille på 4.20" .. .. "Lakris og avokado inneholder naturlige næringsstoffer som fungerer som et afrodisiakum" .. .. "Løvekostymet i trollmannen fra OZ ble faktisk laget av ekte løver" .. Noen som har noen flere fun facts? 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg vil ikke sverge med mitt liv på at alle disse faktaene er sanne! Så er det sagt -En ands kvekk gir ikke ekko -Isbjørner er venstrehendte (ikke spør meg hvordan man kommer frem til slikt) -Lighteren ble oppfunnet før fyrstikker -Statistisk sett er det større sannsynlighet for å dø av en champagnekork enn en giftig edderkopp. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hermetikkboksen ble oppfunnet ganske lenge før boksåpneren. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) -En ands kvekk gir ikke ekko Ikke sant. Dette derimot, er: - Det eneste et tusenben gjør for å avgi lyd er å tygge - Ordet "school" (og sannsynligvis skole) kommer fra gresk, og betydde egentlig fritid - Av de siste sju amerikanske presidentene var fire venstrehendte, to høyrehendte og én tvehendt - Ronald Reagan - Edinburgh Slott er bygd oppå en utdødd vulkan Endret 5. oktober 2011 av OML Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 -En ands kvekk gir ikke ekko Ikke sant. Dammit Bra jeg forsikra meg i starten av innlegget da! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 I gamle dager var fotsopp og vorter ofte ingredienser i den engelske kongens lunsjbord for å beskytte han fra onde ånder. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) En gris sin orgasme varer i 30min Edit: ikke 30meter Endret 5. oktober 2011 av Gurre97 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Mens effektiv rekkevidde på en muskett var bare ca. 120 meter, kunne kulen gå opp mot 1.6km. Du er nærmre beslektet rotta som lever i kloaken, enn hunden som sover på sofaen din. Dinosaurer lever den dag og i dag, du har også kanskje en eller to i hjemmet ditt. Munnen til en blåhval kan romme ca. 90 tonn med vann og mat. Den har også et hjerte som veier 600kg, eller det samme som en stor isbjørn eller en liten bil. Aortan i en blåhval er stor nok til at en baby kan krabbe gjennom den. Den største fuglen vi vet om som kunne fly, var 3 meter lang, hadde vinge spenn på 8 meter og veide 80kg, sammenlign det med de største flygene fuglene i dag, som skjeldent veier mere en 20kg. En kanon kule ville ha så mye kentetisk energi at så lenge den beveget seg, ville den kunne rive av deg beint, selv om den beveget seg saktere enn det enn mann kan løpe. Det går ca. 50 trilloner neutrinoer gjennom kroppen din hvert sekund. Om ca. 1 milliard år, vil jorda være for varm til at komplekse dyr og planter ville kunne overleve. Men mye kan skje på en milliard år, det er feks bare 450 millioner år siden de første dyrene beveget seg opp på land. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 En gris sin orgasme varer i 30m I 30 meter?!? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 En gris sin orgasme varer i 30m I 30 meter?!? 30min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå