Kent Rune Haugen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Pyntet til fest Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Mest imponert over at du har fått fram spektralfargene i lyset på en så fin måte Et fortryllende vakkert motiv med et herlig lys og en flott stemning Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du har fanget dette på en fin måte, vakkert. Flaren kler også motivet godt, kvistene på høyre side bidrar ikke positivt til bildet, men det er du sikkert klar over allerede. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 God ide og greit fanget! De greinene til hø ødelegger nok helhetsintrykket. 3'er herfra! Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Usj, greit at jeg har lett etter edderkopp nett men om jeg hadde kommet inn på dette, tror jeg ikke jeg hadde klart å stoppe opp å ta bilde. enig med de andre om greinene, om de hadde vært kuttet bort ville bilde blitt enda bedre, du ville fremdeles fått med litt lys Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Eventyrlig vakkert! Herlig lys. Kvistene nede i høyre bildekant drar litt ned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg