Skello Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hei. eg sitter en del på irc og har blidt bedt om å scanne en kanal. eg lura på kallas program som er best til dette(stabilitet og kjapphet) og om det er ulovlig. Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 For å gjøre en ting klart: Hva er det du skal scanne? Er det en xdcc scanner, scanne folk som er i kanalen...etc.? Lenke til kommentar
Skello Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Scanne folk som er på/kommer inn på kanalen. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Ikkje sikker,er vel proxy scanning eg tippa det dreia seg om... Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 får mye nyttig ut av denne tråden Lenke til kommentar
Skello Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 bra du bidrar då :> er ganske sikker på at det er proxy scanning det dreier seg om. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Det er vel ikke verre enn å søke litt på Google ? Du finner sikker noe her: http://www.google.com/search?q=irc+proxy+s...er+download&lr= Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 eg sitter trenger å transportere meg selv rundt å har blitt bet om å skaffe meg en bil. eg lura på kallas bil som er best til dette(stabilitet og kjapphet) og om det er ulovlig. Kort sagt: Mer info takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå