sakosekk Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Har nylig kjøpt meg en PS3 for å spille FIFA 12, men har store problemer med knappe-delay (når jeg trykker, skjer handlingen først noen millisekunder senere). Dette gjør det umulig å spille. Jeg har koblet PS3 med HDMI inn til mitt hjemmekinoanlegg (LG HB965TZ) , og en HDMI fra hjemmekinoanlegg til LED-tven. Er det slik at jeg må koble PS3 direkte til TV? Er det hjemmekinoanlegget som er for dårlig ? Håper noen kan hjelpe eller har erfaring med dette. Lenke til kommentar
42 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg tror det ville være en idé å koble den rett til TV-en. Det kan jo komme en forsinkelse om signalet skal gjennom hjemmekino-anlegget ditt først før den kommer til skjermen... Den må jo gjennom flere kabler D: Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Prøv å ta på noe gamingmodus eller skru av "smoothing" på tven, hvis du har denne funksjonen. Lenke til kommentar
zantafio Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 dessuten har jo de fleste samsunmodeller inputlag. Særlig c5000/6000 modellende og d5005/6325. d6755 derimot er toppen men, LG og Philips er tvene man skal ha hvis man ønsker gamintv. Særlig philips 7 og 8 serie rocker Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Stor forskjell på tvr lg er de værste ink den nye 980 nano led tvn deres pass.. Lenke til kommentar
sakosekk Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Tv-en hadde "Spill-modus". Det ordnet saken. Takk for tips. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Desverre har game mode på en tv en tendens til å tone ned grafiken litt godt synelig på exs samsung d8000 led tvr bruker selv aldri den moden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå