Looney80 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Dette er første innlegget mitt her, så bær over med meg om jeg gjør noe feil:) f/7,1, 1/300sek, 200 ISO Bildet er tatt i Hellas og er av gamlebyen i Rhodos. Jeg er ganske fornøyd med bildet, men syns også at det er litt kjedelig. Jeg har prøvd å croppe det litt mer på høyre side, men føler at vegetasjonen der må være med. Setter pris på tilbakemeldinger. Endret 5. oktober 2011 av Looney80 Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg tror det du savner i bildet er et enkelt motiv som skiller seg litt ut, et tårn som er mer i forgrunnen for eksempel. Det er også mulig du kunne hatt litt høyere kontrast. Den store massen av trær på venstre siden ødelegger balansen litt. Men jeg synes det er et behagelig og fint bilde. Lenke til kommentar
Looney80 Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Takk for tilbakemeldingen. Skal gjøre et forsøk på å øke kontrasten litt og noen nye forsøk på beskjæringen. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Våre auge går som oftast alltid til det lystaste punktet i biletet. Her ser eg eigentleg mest på himmelen, fordi den er mykje lysare enn bygningane. Bygningane er litt mørke, synest eg. Om du kunne ha gjort dei litt lysare, evt gjera himmelen littegrann mørkare (utan å gjerna fargane), hadde kanskje det vore bra. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 ... jeg mener litt omvent.... gjør byggene litt mørkere, og la dem være en siluett... Kutt gjerne litt i bunn også for å gjøre bildet enda smalere (pga dersom det blir mørkere, er det ikke vits å ha SÅ mye sort mur...). Forresten; absolutt et godt bidrag til bildekritikken..., velkommen. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, eg er einig i ^^^^, men står ved førre post Bygningen er litt i limbo mtp lysstyrke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå