jokki Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 opphøgga poteter Tro det blir noe slik: påmfri Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Svær Mjølke ræst me sjåkålade. wtf? hva er det? Så vidt jeg kan forstå er det Milkshake med Sjokoladesmak. Og jeg er fra østlandet. Blåå sur melk med sjokkolade, hehe,,, bor på gard med kuer,,, hehe vet hva jeg snakker på, hehe =) Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Eg uttalar det pom fri! Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 nei jeg sier nok pomm-fri jeg. Det rimer ikke når folk sier pommes frites Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Påmmfri! Du er sju år for sen. Sorry. Lenke til kommentar
e8500 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Påmmfri! Du er sju år for sen. Sorry. Bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) "Påmmfri" men en sjelden gang iblant bruker jeg "Påmmes", slik det uttales av mange tyskere edit: woops, så ikke hvor utdatert dette var Endret 8. august 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Påmmfri! Du er sju år for sen. Sorry. Bedre sent enn aldri! Offtopic: Disagree. Ontopic: Man utaler det PØMMFRII! Hedmarks. "Påmmfri" men en sjelden gang iblant bruker jeg "Påmmes", slik det uttales av mange tyskere Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg uttaler det pommfri. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Sier oftestet chips. Korrekt uttale er påmmfritt. Får vondt av å høre mine felles trøndere: Aaaaantrekååå me bærne Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Poommfri. Eller når jeg skal bestille: "ja æ vil ha meny. Fanta og litt ketshjupp i jørne." Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Chips her og. Aldri sagt pomfri. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Pom fri, vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Den riktige måten å uttale det på norsk er "påmm fritt" men mange uttaler det feilaktig "påmmfri" av en eller annen grunn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå