Kristoffernico Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Til Minne om Aleksander Aas Eriksen <3 "For livets glade gutter, går aldri sola ned Dette er til deg “Trøndern” Du var helt nu i AUF, du hadde akkurat fått ditt medlemskort. Men dette var ingen hinder for deg, du viste jo hva det handlet om. Den dagen jeg for lenge side spurte om du var interessert i å bli med. Satt du deg foran pcn og leste gjennom alt du fant på AUF sine hjemmesider. Noe ikke engang jeg har gjort. Du var full av energi og glede, de som fant noe å mislike/hate deg for, fikk bare glipp av en fantastisk person. Du skulle være med på alt, alltid. Tid var aldri noe problem Du var oppvokst i lille Meråker, du ble bare 16 år og 327 dager. Du var så ung, med hele livet foran deg. Døde du for det du sto for og kjempet for. Utøya trivdes du på, for rundt med smilet ditt og spredde glede! Om vi spør noen av dem vi snakket med, husker de deg! De kommer alltid til å huske deg. Du er en person en ikke glemmer, men husker hele livet. Jeg er utrolig glad jeg fikk muligheten til å bli kjent med deg. Jeg hadde gjort mye for å få noen flere timer, dager og år sammen med deg! Jeg savner deg sånn Aleksander. Jeg lyser fred over Aleksander Aas Eriksen sitt minne. Hvil i fred kjære kompis! Du er en av våre vakreste roser. Til minne om Aleksander Aas Eriksen fra Meråker – Offer for terroren på Utøya den 22.juli 2011 Født 29.august 1994 – Død 22.juli 2011 Utøya." Du er dypt savnet - Kristoffer Nicolaysen For livets glade gutter.docx Endret 5. oktober 2011 av Decolate 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå