HelloKjersti Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 My Self Defence Coach skal gjøre deg tøff. Les hele saken Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Meh, skeptisk. Selvforsvarstrening uten en fysisk angriper/markør til stede? For å bli god på selvforsvar, er det et mål å gjøre bevegelsene instinktive. For å oppnå dette, må en bestemt bevegelse/handling repeteres ~1000 ganger, først da vil den sitte skikkelig. Men man må også øve inn bevegelsene riktig - hvis man repeterer en handling 1000 ganger, men gjør den feil hver gang, sitter man ikke igjen med allverden... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jippi, lær en hel drøss prepubertale, aggressive fjortiser å sloss uten å ha noe som helst kontroll på dem. Akkurat det vi trenger. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 lol, ser for meg en svett nerd skal prøve ut de nye ferdighetene og ender opp med å skade seg selv 2 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dette høres jo ut som en dårlig aprilspøk Lenke til kommentar
Hallvardito Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du må jo ha noen som slår tilbake Lenke til kommentar
Taare Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 fint spill kanskje, de som tror at de kan lære å forsvare av dette spillet tar sørgelig feil Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Inovasjon ms always 2 steps ahead Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Føler det ikkje er eit sjakktrekk av ubisoft å lære folk som kjøper spela deira å slåss. Det kan lett backfire Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sloss? eller Selvforsvars tekniker? Lenke til kommentar
Maverickmusikk Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skeptisk til det her. Å trene selvforsvar ut i løse lufta blir ikke det samme som å ha en treningspartner. Og om man skal prøve ut teknikkene fra spille på en partner senere, så ser jeg for meg at det kanskje ikke er så heldig. En annen ting å spørre seg om er om spillet blir tilpasset nødvergeloven i de landene det blir sluppet i, eller om de grer alle over en kam og kaller hele verden for Amerika. At det er basert både på kickboxing og kampsport er jo også greit å vite, i og med at kickboxing er en kampsport. Men for all del: det blir spennende å se anmeldelsen her på Gamer når spillet slippes! Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Glad passiv spilling har fåttt et alternativ Utrolig digg Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Var på tide at dette kom. Selv om det sikkert ikke kommer til å slå til på første forsøk tror jeg nokk at etter et par forsøk så blir det noe som selger til mange. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Minner meg om barneskulen. "Berre pass deg, eg har MORTAL KOMBAT heime!" Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 "Faren min er flinkere i Mortal Kombat enn din." Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 psh,, street fighter 2 var kongen... noobs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå