HejAl Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg vurderer å kjøpe et surround anlegg som skal brukes til TV/PS2, primært benyttes til film og spilling. Jeg vil ikke bruke alt for mye penger, nettopp kjøpt digitalt kamera så det må være rimelig. Derfor har jeg sett på dette: http://logitech.no/index.cfm?page=products...3&languageid=14 Har en kamerat som har dette anlegget, og det lyder BRA! Bassen får gulvet til å riste, og jeg ble imponert over den god elyden. Det koster 3000-3500kt, som er en grei pris. Mye for pengene. Vil dere anbefale dette anlegget? Det er vel nok av watt, jeg mener, 188watt rms på SUB'en holder vel i massevis? Og 4x62 watt +1x69 watt på høyttalerne duger vel? Lenke til kommentar
HejAl Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Takk for tipsene så langt... Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Har Logitech Z-680. Lyder bra etter min mening, men jeg er ikke noen ekspert. Eneste minus jeg kan finne er at høytalerne summer mye! Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Det har sikkert vært 100 tråder om dette før. Bruk søkefunksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå