phyxius Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Lurte på om det var noen av dere som eier eller har prøvd denne nye musa fra logitech. Kommer noen av dere i gamer.no til å gjøre en omtale av den? Mvh Martin :smile: Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Off topic, men orka ikke lage en ny post.. Leste om en ny intelli mus som skulle komme/har komt. Skal gamer.no teste den? Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Ja den mx310 musa, var ikke den for venstrehendte eller noe ? Hadde vært så sykt fett om det hadde kommet en bra mus som var formet ergonomisk for venstrehendte! Da hadde jeg jublet da! *håpe håpe* Lenke til kommentar
jrrasch Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Som tro bruker av Boomslang 2000 i halvannet år var jeg stor av forventninger til Mystify 2100, men etter å ha hørt mye dritt om denne i det siste samt at den plutselig forsvant ut av sortimentet til Komplett....så vet jeg ikke. 2000 måtte renses ofte, og kvaliteten var ikke helt 100%. Den første jeg hadde tok også helt kvelden på X aksen etter et halvt års tid. Etter å ha lest mye bra om MX serien til Logitech har jeg bestemt meg for å prøve en MX-310. Valget falt på den siden den ikke er like stor som de største og den ligner litt på boomslangen på mange måter. Den har "spor" for fingrene for bedre grep, og den har en knapp på hver side (frem/tilbake) som man sikkert skal få til å konfigurere på samme måte som Boomslangen. Skal bli morsomt å prøve Laser og Logitech MX-310 er bestillt, og jeg skal komme tilbake med erfraringer etterhvert. Må jo spille meg opp til HL2 og Doom3 kommer ut PS: den er ikke for venstrehendte....men den er lik for begge :wink: Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Off topic, men orka ikke lage en ny post..Leste om en ny intelli mus som skulle komme/har komt. Skal gamer.no teste den? Har ikke hørt så mye om denne musa, men vi vil teste den når den dukker opp i postkassa. Lenke til kommentar
jrrasch Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Fikk nettopp musa i posten. Kjennes helt nydelig og med det addon programmet til driverne (lastes fra nettet) er det ikke problem å bide alle fem knapper i spill....jeg leste et sted at dette var et problem. Musa kjennes kjempedigg ut. nydelig grep og knappene ligger godt tilrettelagt og presses ikke ned ved uhell. Mushjulet er passe tregt og det trenges litt kraft for å presse ned knappen....med andre ord helt nydelig for meg som bruker det til å skifte våpen. blir arti å se dommen til gamer....men jeg er strålende fornøyd så langt. ...vi får se på statsen Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 er greit fornøyd jeg også bortsett fra at jeg klarer aldri å holde slike ergonomiske muser riktig. Jeg holder dem alltid helt feil og vender meg til det etter hvert. Slik er det hver gang. Kunne sikkert brukt hvilken som helst mus, hadde vendt meg til den for det. Det bare tar litt tid. I starten hadde jeg lyst til å returnere Mx310 med en gang, for den var så utrolig ekkel! i forhold til den gamle musa men så :o ble det bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå