Odesseiron Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vi er bare uker unna Need for Speed: The Run-demoen. Les hele saken Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det ser alt for Need For Speed ut etter min smak. Joda, Shift og Hot Pursuit er gode spill, men jeg hater kjørefysikken. Håper bare det kommer noe lignende som dette eller feks. Test Drive Unlimited med kjørefysikken til Forza. Det hadde vært noe ja. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hva faen, synes det kommer nye NFS spill hele tiden jeg. Forige gang jeg var på Spaceworld kunne jeg telle sikkert 5 ulike NFS spill i tilbudskassa. 1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så lenge spillet er morro og på ingen måter er en racing simulator, så kjøper jeg nok den. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Har allerede forhåndsbestilt det via Origin. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 De der løpesekvensene er nok til å holde meg langt borte fra dette spillet. Noe av det tåpeligste jeg har sett. Hadde vært langt bedre om man faktisk kunne styre personen. Lenke til kommentar
TBlure Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Et bil spill skal jo først å fremst la det kjøre bil på en mennesklig måte syntes jeg da.. Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Faen til syk poltibil er solid som en tanks jo Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så ufyselig fysikk Ubrukelig spill Lenke til kommentar
garnok Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 så demon vil bare være tilgjengelig fra 29/10 til 1/11 på ps3? merkelig Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Et bil spill skal jo først å fremst la det kjøre bil på en mennesklig måte syntes jeg da.. 0 Ja, og ingen random QTE løpesekvenser Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så faktisk mye bedre ut enn jeg hadde trodd Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg kjenner jeg gleder meg svært lite til spillet kommer ut Det de har vist før, har virkelig ikke omponert meg nok til å ha lyst til å bare prøve det en gang. Endret 5. oktober 2011 av Ozelot Lenke til kommentar
samco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 NFS zzzzzzzzzzz årlig oppdatert bull Lenke til kommentar
VitoC Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Syns det er pussig at ikke artikkelforfatter reagerer ihvertfall litt på at demoen bare vil være spillbar på ps3 i drøye 24 timer mens xbox får ha den i 11 dager...! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg spiller fortsatt Need for Speed underground på ps2, ingen over ingen under. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Syns det er pussig at ikke artikkelforfatter reagerer ihvertfall litt på at demoen bare vil være spillbar på ps3 i drøye 24 timer mens xbox får ha den i 11 dager...! elle det at det ikke er noen demo til pc ? dvs, pc versjonen sikkert bare er en dårlig port. kjøper nok ikke dette spillet, så lenge tpb er oppe Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Trykk på den og den knappen for å komme til neste steg i animasjonen. Sikkert for å gi spilleren følelsen av at det er han som kontrolerer personen, men det skal litt mer til for å få den følelsen. Det virker bare tåpelig. Veldig arcade er ok som flatout, og trackmania, men jeg savner flere spill som er mindre arcade og har mer troverdig kjørefølelse OG der du ikke kjører på bane, men i fine naturlandskaper. Som NFS Porche 2000. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Som NFS Porche 2000. En remake av nfs porsche,( gjerne også med andre bilmodeller ), omtrent helt likt som det var og med forbedret grafikk og ekstra baner ville ha solgt til gull. Syns det er rart at de ikke går tilbake i tid og ser når den ene nye versjonen etter den andre failer stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå