Mio Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hei! Har en NEC 1100ND DVD brenner og lurer på hva slags plater denne liker å spise.Er det noen som vet om en side hvor man kan se hva slags plater DVD brennere takler? Er det normalt at ei DVD+R plate koster rundt 40 kr? Noen som vet om steder man kan få slike plater billig ?? Ser at Datawrite selger noen billige noen, men leste igjen at NEC 1300 brenneren ikke likte disse platene.vet ikke om det samme gjelder NEC 1100. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har samme brenner, og har nå brukt opp en 100 pakning med Datawrite fra Komplett.no uten problemer (dvs. ikke en eneste feilbrenning). Lenke til kommentar
Mio Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har samme brenner, og har nå brukt opp en 100 pakning med Datawrite fra Komplett.no uten problemer (dvs. ikke en eneste feilbrenning). oki, kanskje jeg skulle prøvd noen av de platene der. Er jo ganske billig med tanke på at hver plate kommer på 14,95,- Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 oppdater firmware din med herri's på rpc1's firmware. Jeg har en nec 1300 selv og etter oppdatering brenner den ALT even i 4x last ned firmwaren på http://herrie.rpc1.org og følg instruksjonene. Du trenger en bootdisk for å få det til, men er du like teit som meg og ikke har en diskettstasjon i maskina di så ligger det en iso på sida hans som du brenner på en cd for å få starta opp med filene tilgjengelig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har samme brenner, og har nå brukt opp en 100 pakning med Datawrite fra Komplett.no uten problemer (dvs. ikke en eneste feilbrenning). Vet du hvor lenge de holder? Du får nesten ikke feilbrenninger lenger uansett hvor dårlig media man har, men ihvertfall dårlige cd-plater har en tendens til å bli ræva, selv etter så kort tid som ett år, og jeg antar det samme gjelder med dvd-plater. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå