HelloKjersti Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Snart blir nettleserspillene tøffere. Les hele saken Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Drøyt! Jeg gleder meg til å se dette demonstrert, håper kvaliteten er høy. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Håper grafikken blir bedre enn Unity. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Unreal Engine 3 er fantastiske greier altså. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg leste "Unreal Engine 3 kan kjøre Flash 11", og så for meg plakater, skjermer, TV-er og annet med flash-reklame i spill basert på Unreal Engine 3. For lang respawn time i Unreal Tournament 3? Gjør ikke noe, fly rundt og se på skjermer som sier at Komplett har 8 GB RAM til 899,- inkl. mva! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Håper grafikken blir bedre enn Unity. Det er ikke Unity som bestemmer grafikknivået på spillene som blir laget i det, det er de som lager spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå