arkmarin Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Plutselig forsvant alle programmene fra oppgavelinjen nederst i skjermen på min telefon. Tilbake er bare ikonet for programmer. Jeg har forsøkt å få lagt tilbake de programmene, som telefon, meldinger, kontakter osv, som lå på den nederste linje på skjermen uten å ha lyktes. Noen som vet hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kan det være at du har installert en annen Launcher fra Android Market? Denne vil erstatte TouchWiz som er Samsungs launcher... Isåfall løses det ved å avinstallere den launcheren du eventuelt har installert, eller å fjerne det fra å være standardvalg for launcher (settings-> applications -> NAVN_PÅ_PROGRAM -> "Clear defaults") /Espen Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Om det er Launcherpro, så kan du scrolle oppgavelinjen (høyre/venstre). Om dette gjelder for touchwiz også aner jeg ikke. Lenke til kommentar
arkmarin Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg fant ut av det. Trykk på Programmer, deretter Menyknappen og velg Endre. Deretter flytter man ned de ikoner en ønsker skal være på oppgavelinjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå