Prezek Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hei, har tenkt og oppgradere pc-en og tenkte derfor og spørre om litt hjelp til valg av deler. Har tenkt og bruke pc-en til skyrim/bf3/wow og kjøre de fleste spillene på det beste. dette er hva jeg har tenkt og kjøpe: CPU Kabinett Hovedkort Skjermkort Ram Strømforsyning Harddisk Er det noe som burde skiftes ut? eventuelt bedre deler. Har ikke tenkt og bruke over 5000 kroner (ligger på 5041 med dette oppsettet). Endret 5. oktober 2011 av Prezek Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 ser greit ut det der, med tanke på prisen er det ikke mye som kan skiftes ut. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Kan så klart bruke litt mere hvis det er noen deler som er mye bedre enn de som står her. Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hade aldri i verden brukt så mye penger på en PSU i en så billig pc, kjøp en som denne For å ha en pc med muligheter for overklokking og eventuelt oppgradering av skjermkort senere ville jeg nok sett på en intel combo med et p67/z68 hovedkort samt en i5 2500k. Du må nok ut med minst 1000kr til. Edit: Legger ved et forslag på hvordan jeg ville fordelt kronene Endret 5. oktober 2011 av HFidelity Lenke til kommentar
phlake Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Enig. Det er ikke optimalt å gå for AMD-oppsettet, men med et sånt budsjett er det jo forsåvidt ok. Forøvrig må du bytte ram. Du skal ha tokanals ram, ikke tre. Dvs to like brikker, f.eks 2x4GB. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 ok, takker for svar. men har sett litt på dette oppsettet som dustinhome har: DUSTIN PC-PAKKE AMD PHENOM II X6 1055T/4GB/1TB/HD6870 OC Ville dere ha anbefalt dette oppsettet eller går det ann og få bedre til samme prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå