Harald Gjerholm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sol jager tåke Bildet er fjernet. Beskrivelse: Etter mange timer med tett tåke klarer solen å bryte igjennom. Bilde er tatt håndholdt, knestående. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Bra Harald.Godt eksponert,riktige farger så vidt jeg kan se.Tips får bli att her har du så mye linjer som gjerde,alleen med trær osv,att prøv å leke litt med det.Noe fungerer og annet fungere ikke,men det finner en ut når en har prøvd;) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 synest du fint klarer og formidle stemningen her. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fint billede, med efterårsfarver og lys. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fint høstbilde dette:) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er enig i at dette er et fint høstbilde. Jeg tror jeg hadde kuttet vekk en del av bunnen (sanden) og høyre side for å stramme opp litt. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Flott bilde, men som sagt her, ville jeg nok hatt en tettere beskjæring. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ikke mye å utsette på dette. Fin tåhe-høst stemning. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dette føyer seg fint inn i rekken av gode tåkebilder fra deg! Mulig et ørlite kutt i bunnen og ørlite mer der oppe kunn gjort seg... ! God 4'er uansett! Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hei. Henger meg på Jan Erik E. her, et kraftig kutt i bunn av bildet, ja, nesten helt opp til gjerdet så får du et flott panoramabilde som det oser høst av. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Mange takk for fine kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg