propaw Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nå i det siste har både tastaturet og musen begynt å koble seg inn og ut hele tiden. Den kobler seg ut, også går det kanskje 1 sec før den kobler seg inn igjen. I starten så var det bare musen det skjedde med, men nå er det samme greia med tastaturet. Jeg trodde først det var noe feil med musen, men etter tastaturet begynte å herme trodde jeg det var noe feil med usb portene. Det rare er at jeg har et usb lydkort som jeg ikke har dette problemet med uansett hvilken usb port jeg bruker. Tastaturet og musen funker fint på andre datamaskiner også. OS: Windows 7 Ultimate 64bit 4GB ram 2,6GHz dualcore cpu Jeg har hatt windows 7 i et halvt år nå, og dette skjedde aldri mens jeg hadde xp. Help? Lenke til kommentar
propaw Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Bump... Jeg klarer snart ikke mer av dette dritet her! Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hadde akkurat det samme problemet som deg med både tastatur og mus, oppdaterte drivere etc uten at noe skjedde. Oppdaterte driverne igjen for en stund siden og har siden ikke hatt problemet! Snakker da om driverne til pcn og ikke mus/tastatur. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Bump. Har samme problem, når du sier du oppdaterte driverne til pcn, hvilke mener du da? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Går ut fra at det er snakk om chipsett drivere. BIOS oppdatering kan muligens også være en løsning. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Nå i det siste har både tastaturet og musen begynt å koble seg inn og ut hele tiden. Den kobler seg ut, også går det kanskje 1 sec før den kobler seg inn igjen. I starten så var det bare musen det skjedde med, men nå er det samme greia med tastaturet. Jeg trodde først det var noe feil med musen, men etter tastaturet begynte å herme trodde jeg det var noe feil med usb portene. Det rare er at jeg har et usb lydkort som jeg ikke har dette problemet med uansett hvilken usb port jeg bruker. Tastaturet og musen funker fint på andre datamaskiner også. OS: Windows 7 Ultimate 64bit 4GB ram 2,6GHz dualcore cpu Jeg har hatt windows 7 i et halvt år nå, og dette skjedde aldri mens jeg hadde xp. Help? Sjekket avanserte strøminnstillinger, og USB? Har selv hatt problemer med USB som har "detti ut" i tide og utide pga at "selektiv USB-deaktivering" har vært aktivert! Just a thought Endret 14. november 2011 av beverpower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå