Jan Erik Engan Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Smelteovn Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt under Laksefestivalen i Hokksund. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Du har reservert deg mot lange kommentarer ser jeg Så her kommer en kort betraktning... Flotte farger, godt komp og sin formidling. Med andre ord - et bilde jeg liker Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Du har reservert deg mot lange kommentarer ser jeg Så her kommer en kort betraktning... Flotte farger, godt komp og sin formidling. Med andre ord - et bilde jeg liker Ikke så mye reservert meg,men mer att jeg ikke synes dette trengte den helt store kritikken..med andre ord jævlig fornøyd selv :men det får bli opp til den enkelte å gi kommentar/kritikk og ikke se det som ett krav om det er huket av i den og den boksen.Litt skjønn må det være synes jeg Lenke til kommentar
karoald Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Den var stili/pent og litt uvanleg-- Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 OK av ett vanskelig motiv, men hvor er laksen ? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Den var stili/pent og litt uvanleg-- Takker OK av ett vanskelig motiv, men hvor er laksen ? Takker..Laksen blir grillet..hehe Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Synes du viser motivet på en fin måte, godt bilde og godt utført! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Laksen grillet? Ser mer ut som om den blir karbonisert da dette minner meg om en smelteovn Utvoer det er jeg enig med wasco. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Synes du viser motivet på en fin måte, godt bilde og godt utført! Takker Laksen grillet? Ser mer ut som om den blir karbonisert da dette minner meg om en smelteovn Utvoer det er jeg enig med wasco. Takker..joda er en smelteovn...måtte bare slenge en spøk Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Farger, lys og komp som sitter. Føler varmen her Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Grei nok til framvisning dette! Liker best varmen i bildet her! 3'er! Lenke til kommentar
ValvikB Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Bare en ting å si - nydelige farger! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Farger, lys og komp som sitter. Føler varmen her Takker Grei nok til framvisning dette! Liker best varmen i bildet her! 3'er! Takker Bare en ting å si - nydelige farger! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg