Radhoo Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har hatt ett par rare "pop ups" når jeg har vært på hw.no forum... Vet ikke sikkert om det er hw.no som har skylda, men det har skjedd to ganger og begge ganger når jeg har vært på hw.no. Det dukker plutselig opp at jeg skal skrive inn brukernavn og passord til geek gang ettellerannet... Har kjørt ad-aware og spybot. Fant kun tracking cookies ikke no annet... Noen som har vært bort i dette? Hva er det? hvordan fjerner man det?? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Dette har også skjedd med meg når jeg har surfet forumet. Vet ikke hva det kan være. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har dere sjekket profilen deres på forumet- I profilen får du valget om å motta pop-up meldinger dersom det er svar på tråden du har event. svart på... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Har alltid vært nei på pop up... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå