Aetius Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Mange gode bilder fra måneden som gikk. Se brukernes beste septemberbilder Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 MANGE gode bilder som vanlig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 MANGE gode bilder som vanlig Det er det. Det er også morsomt å se hvilke bilder som velges ut. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Grattis til Eivind84 for hovedbildet. Utrolig mange bra bilder. Det blir bare bedre og bedre, men vanskeligere å klare og følge med i tråden også. Det er flere av bildene som er plukket ut som jeg ikke kan huske å ha sett i bildetråden, enda jeg er innom der flere ganger for dagen. Redaksjonen nevner i artikkelen at det er lite abstrakt. Jeg får vel gjøre noe med det, jeg da. Edit: Det abstrakte bildet til Tomsi mistenker jeg ble tatt i fylla. Endret 5. oktober 2011 av Ratleto 2 Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Moro igjen, ikke bare å se bildene men også å lese betraktningene rundt hvorfor disse peker seg ut. Hadde en liten foto-øvelse for meg selv med å gå gjennom tråden og "nominere" for meg selv de beste 20. 12 av disse ble med her... Lenke til kommentar
egilh Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dette var en måned med særdeles mye pent! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Som alltid i disse trådene: 1) Masse, masse bra å ta av. 2) God utvelgelse av bilder. Men - det burde vel være noen lokkemidler for også å lokke brukere fra Akam inn på Digit-bildekritikken og omvendt? Endret 5. oktober 2011 av Trondster Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er et utrolig høyt nivå ser jeg og anser meg som utrolig heldig som har fått et bilde med denne gangen også. Tusen takk for det. Sitter og har så lyst å prøve meg på annet enn bare bilder av ungene så der er noe jeg må trene på Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Mange bilder av meget høy kvalitet her. Artig å få med et bilde i dette gode selskapet Lenke til kommentar
Breni Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Alltid gøy å få med et bilde her :)Synes også at artikkelforfatteren beskriver bildene svært godt og med gode tolkninger! Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Juhu, bildet mitt er på framsiden til akam Fine artikler dette, mye bra bilder og fine tolkninger. Veldig artig å lese! Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Her var det rett å slett MYE bra.. Kudos til alle. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Disse månedstrådene blir bare bedre og bedre! Takk til artikkelforfatteren som har skrevet gode og velformulerte begrunnelser til nettopp hvorfor bildene ble valgt. Iblant er det også fint å få påpekt hva en skal se etter i bilde også, og det satt jeg pris på! Endret 5. oktober 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det var en flott måned for fotografering. Oktober blir sikkert like bra, om ikke enda bedre. Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) jøss, gøy å få litt omtale..! det var jeg ikke forberedt på.. btw, når det gjelder bildet fra folkemuseet kan jeg jo legge til, siden bjelka som gryta henger fra ble nevnt (og det var pga den vi besøkte akkurat denne stua), at den bjelka kalles en "gjøye". det er egentlig ikke noen bjelke i normal forstand, det er i praksis bare en stokk som er kilt fast i et hull i veggen og henger over bålet. hullet er litt for stort sideveis, slik at stokken kan svinges frem og tilbake så man slipper å løfte gryta vekk fra bålet selv.. -ganske imponerende syn egentlig, det er store dimensjoner som det ble sagt og mye vekt.. vi fikk demonstrert svingefunksjonen og det knaka bra godt.. Endret 5. oktober 2011 av Joaaso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg