subaru1342 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg gir snart opp! Har kommet til levelen hvor jeg skal inn i ett warehouse og finne noe virus og doktor som trenger redning. på objectives står det disable the power grid men jeg virrer rundt om i ALLE ganger , plasser og tak jeg kan finne uten ett spor av den jævla powergriden. noen som kan gi meg et clue? Har tilogmed prøvd å klatre opp bjelkene der taket raste og det brenner men en mann liggende å hyle under en bjelke uten suksess!!! er desperat til å fortsette dette kule spillet!! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Tror du må få noen av vognene til toget der til å rulle ved å fjerne en bolt eller noe sånt. Finner du ikke ut av det kan du søke på f.eks "sof2 + walkthrough" i google. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 argh, kunne det spillet før.. kjenner jeg må fortsette med det... Skal se hva jeg finner ut! Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Takk for svar! Det var jo egentlig veldig enkelt når du vet hva du må gjøre. Morsomt at det er med litt slikt å og ikke bare skyting selv om det er jo det som er mest konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå