DrSnap Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei, Har funnet masse guider om å renske macen. Bruker forsåvidt Clear history i Firefox Og har Ccleaner som fjerner det meste! Det jeg lurer på er: Hvordan kan jeg slette det som ligger som forslag når jeg skal søke på Google.? Har hatt mac nå siden 2009 å det igger fortsatt forslag på hva jeg skal søke på bare jeg taster inn en bokstav kommer alt jeg har søkt på,på denne ene bokstaven. Dobeltklikker jeg på google.com der man skriver kommer det opp en lang liste. Hvordan kan jeg fjerne dette? Håper det er noen oppegående Mac hoder som kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 På windows er det så enkelt som å holde musa over det du vil ha fjernet, og så trykke på delete (og holde musa over det øverste elementet, og holde inne delete for å tømme listen) Lenke til kommentar
DrSnap Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Takk for kjapt svar.Men du skriver Windows. Jeg tenker på selve Macen har en macbook pro, om det oppklarer noen misfortåelser.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Prøvde du om det fungerte? Lenke til kommentar
DrSnap Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jepp. Trykker en gang, får opp alt jeg har søkt på. Prøver å merke å trykke delete. Men det forsvinner ikke. Men du skriver windows.. Dette er jo Mac.. mulig at det er en annen fremgangsmåte? Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Se her: Gå i menyen helt oppe på sjermen, Historikk --> Vis all Historikk --> Slett. "Slett" finner du under tannhjulet oppe i menyen. Lenke til kommentar
DrSnap Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Takk for svar Speider-Gutten , Prøvde som beskrevet. Men trykker jeg f.eks b i gogle søkefeltet kommer det opp forslag på hva jeg har søkt på tidigere.. Lang liste over alt som begynner på b. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Da vet jeg ikke heilt, har du prøvd å se på innstillinger? Bruker selv chrome så er ikke så godt kjent med FF. Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Firefox>Innstillinger>Personvern Der har du valg blant annet for søke og skjemahistorikk Mvh Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå