eriknor Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Portal to eternity Bildet er fjernet. Beskrivelse: HDR med 5 eksponeringer. D700. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Flott komp. Synes det grønne blir litt for neonaktig. Ville fjernet litt magenta i det grønne, og en tanke mer kontrast. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) For meg ble kontrasten mellom det veldig grønne og det grå,derfor veldig bra..men nå er vel jeg litt "kjerringa mot strømmen". Ikke bare det, men det kontrastfylte havet,ga meg en opplevelse av verdens ende..utfor kanten er det slutt liksom.Så dermed ga det meg mye faktisk;)..ja måtte tilbake da jeg så tittel på bildet..og legge til dette,så traff vel godt på hva jeg sa om verdens ende;) Endret 5. oktober 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Magentainnslaget i grønnfargen tror jeg kan oppleves ulikt fra skjerm til skjerm. På min skjerm virker ikke dette forstyrrende, eller overdrevet. Liker bildet og den litt mystiske stemningen du har fått fram. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Spennende og eventyraktig stemning! Likte fargetonene. Bra tittel på bildet! Blir fristet til å prøve HDR når en ser sånt! God 4'er! PS! Og kameraet leverer fortsatt "spennende" exifnavn...... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 En god komposisjon og samtidig et eksempel på at HDR kan gi naturlige farger også Ser ikke noe jeg vil pirke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg