Kimelimm Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Heisann! På tide å bli litt mer aktiv på forumet her igjen! Om dette er en teit tråd, så for all del hold det for deg selv! Jeg har en standard frisyre jeg pleier å følge, men føler den ikke er bra / kjedelig, og da lurer jeg på, hva synes dere er fett? Så, åssen er din frisyre? Legg gjerne med et bilde og forklar! Endret 4. oktober 2011 av Kimelimm Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Den frisyren var ganske kjip. Det vil se mye bedre ut om du ikke prøver å simulere et pinnsvin på hodet. 1 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Kom gjerne med innspill til andre eller vis gjerne din egen om du mener det er en fetere en! ^^ Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 spar til lenge hår så kjører du vaular klipp, med sleik til siden eller bakover. Fresheste atm Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Sideskill og uten for mye voks/gele i håret. Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 Sideskill og uten for mye voks/gele i håret. aka vaular Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 4. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2011 På hvilken måte er sideskill Vaular? Han har vel sidecut? Ha voks i, rufse det til, og legg det i et slags sideskill, etter hvordan håret ditt faller. De fleste kler det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå