Gå til innhold

Windows kresj!

Anbefalte innlegg

Hei, folkens.

Jeg har litt problem, så jeg tenkte kanskje noen i dette forumet kan hjelpe meg...?

Windows XP på min maskin har kræsja. Jeg får ingen feilmeldinger, Windows starter som vanlig, og jeg logger på med min bruker, når operativsystemet spør om det. Etter det ser jeg det står at mine personlige innstillinger lastes, og bakgrunnen fra skrivebordet på Windows vises, men det kommer ikke opp noen oppgavelinje eller noen ikoner. Og slik står det. Jeg har prøvd å boote med XP cd'en, det går ikke. Når jeg trykker alt-ctrl-del, kommer det opp en meny, og fra den har jeg kjørt XP cd'en, vha. ny oppgave. Men, jeg får ikkje oppgradert Windowsen min, og jeg får ikke lagt inn ny. Når jeg prøver det, booter maskina på ny, før den stopper.

Håper jeg har forklart meg på en forståelig måte.

Dersom noen kan hjelpe meg eller komme med forslag til løsninger eller andre tips, ville jeg blitt kjempeglad.

Med vennlig hilsen

Kenneth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan starte opp i sikkermodus og prøve å finne problemet.. Husker ikke hvordan man startet opp på den måten.. kanskje shift? jaja, det vet nok noen andre :)

Du kan starte opp i sikkerhetsmodus, når du trykker F8 i oppstarten av XP, der får du en meny og det er bare velge :)

Lenke til kommentar

Flott folkens, takk for hjelpen.

Men, Windows starter bare i sikkermodus, og jeg får ikke kjørt systemoppgjenoppretting på systemet, fordi det er deaktivert, og det kan bare aktiveres i vanlig modus.

Så problemet er det fortsatt...

Andre forslag?

Hjelp meg, vær så snill...

En bønn om hjelp,

fra Hagesaks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...