tomsi42 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kveldstur på stranden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bra komp! God stemning og fine farger. Litt uskarpt. En del støy skjemmer noe..! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fra Skagen ja. Og jeg som trodde dette var fra India, og at det var siluetten av et eksotisk tempel vi kunne skimte i bakgrunnen Uansett, et veldig godt bilde hvor kompet er godt balansert og hvor fuglene og personene skaper en fin stemning og helhet. Det er en del støy i bildet, noe jeg vanligvis hater. Men her opplever jeg støyen som et konstruktivt ellement Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Deler synspunktene til Wasco (bortsett fra at jeg vanligvis ikke hater støy:-), oppfatter heller ikke bildet som uskarpt - det er vel heller snakk om selektiv fokus/begrenset dybdeskarphet som kler motivet godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg