Kjetil Øyen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tidlig........ Bildet er fjernet. Beskrivelse: Høsten i fjellet..................... 5 eksponeringer Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fint lys og fin stemning. Både sola og treet i forgrunnen er litt for sentrert. Hadde du kunne stått litt lenger til venstre, hadde bildet blitt mindre statisk og du hadde fått god balanse mellom sol og tre...men nå vet selvfølgelig ikke hva som befant seg til venstre for bildet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fine fargetoner og bra lys! Mht kompen så ødelegger vel det treet rett i glaninga helhetsinntrykket kanskje.. ! God 3'er herfra! Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja du har rett i det Erik, jeg burde vært litt lenger til venstre for å få til et bedre komp. Og det hadde nok latt seg gjøre her. Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Detaljrikt og fint, treet er nevnt.. Likte helheten godt. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vakkert lys. Det negative er nevnt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Henger meg på Erik her;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Erik har skrevet det jeg også ville skrevet Når det er sagt/skrevet - så er bildet stemningfult og vakkert med flotte fargetoner Lenke til kommentar
ValvikB Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Et fint stemningsbilde! Treet er nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg