Exinic Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Vet ikke helt om dette innlegget passer helt her, men jeg skal kjøpe ett R9700 np kort. Jeg gikk inn prisguiden her på hardware.no og søkte etter Radeon 9700( https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=2244 ). Mpx.no var den som var billigst, men der hadde de ikke lenger kortet. Neste på lista Support - Datahjelp, men denne siden var nede. Så prøvde jeg Vaagen consult, men der må jeg betale med kort(noe som jeg ikke har ) Så jeg spør om noen vet hvor jeg kan få kjøpt dette kortet til en rimelig pris(2000-2300)? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 http://www.ihandel.no/ står det at de får det inn om 4-10 dager. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Kortet er gått ut av produksjon, så det er vanskelig å få tak i. MEN det er fremdeles en god del i omløp. Vet ikke om noen som har det for øyeblikket, men det er bare å bestille fra flere butikker, så får nok en eller annen webshop inn kortet. Når en butikk har fått det inn, avbestiller du hos de andre. Krever at du følger litt med selvfølgelig. Begynner også å bli en del brukte kort, som kan være noe å tenke på. Fikk tak i mitt fra itbutikken for ca 1 mnd. siden.... heldiggrisen....:-) Lykke til! (Er forresten VELDIG fornøyd!) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Kjøpte eit slikt eg og i vår og eg liker det MEGET bra. Måtte riktignok vente 1 mnd fra komplett da, men mne. Den som venter på noe godt venter ikkje forgjeves. Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Ok! Takk for alle svarene, det hjalp Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 du bør virkelig stå på for å få tak i et slikt! det er verdt hver øre. svært bra kort. svært gode klokkeegenskaper også! anbefales. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hvorfor ikke legge ned 500 til og kjøpe 9800 np? De fleste butikkene har vel det inne også nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå