Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hva skal jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

Skal ha jentekveld med noen nye og gamle venninner på min egen alder, men jeg har også en bestevenninne som er et år yngre.

Jeg vet ikke helt om jeg vil be henne for hun er ikke så glad i en av mine andre venninner. Har jo lyst at det skal bli en trivelig kveld. Er det feil av meg å ikke be henne ?

Trenger hjelp snarest vet ikke helt hva jeg skal gjøre.....

Kommer til å få dårlig samvittighet for at jeg ikke ber henne og hun blir alltid så skuffa.

Hva bør jeg gjøre ?

Takker for alle råd og kommentarer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke jente sjæl, men:

Hvis jeg skulle hatt "fest"/guttekveld, kall det hva du vill, med noen kammerater, hvor jeg visste at 2 stk ikke kom over enns, og det var fare for at de kanskje ville begynne å slåss eller noe sånt, ville jeg bedt begge, men jeg ville sagt til den ene at "den er der, vill du fortsatt komme? Forstår hvis du ikke vill."

Eller noe i den duren... Evt. også bare be begge og se hva som skjer... Kanskje de bare unngår hverandre, enkelt å greit...

Lenke til kommentar

Tror jeg ikke velger å be den ene av jentene , men føler meg så slem. Hun kommer sikkert til å bli så skuffet.

Men alle andre er ett år eldre en henne da og ingen av de jentene har særlig kontakt med henne . + har flere årsaker for ikke å be henne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...