Torbjørn Jentoftsen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Parti fra Møllergata.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jammen bra til mobil å være.Godt og skarpt hele veien;) Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei Jan Erik! Takk for komentar av bildet mitt. Forbausende god kvalitet på mobil-kameraet, men med 12 MP og 2,8 i lys skulle det bli ganske bra resultat. Mobilen kjøpte jeg p.g.a. kameraet, dermed kan jeg bruke den i reise/festlig lag, tar liten plass.Sålang er jeg godt fornøyd, kan også ringes med ;-)...... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nå begynner mobilbildene å bli så bra, at det vel bare er spørsmål om tid før vi alle har byttet ut våre dyre tunge kamera med mobiltelefon. Skarp og fin rapport fra ei gate hvor jeg har gått opp og ned noen hundre ganger i mine unge år Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ok til å være mobilkamera! 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg