Gå til innhold

Ixus 400 Problemer?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg et Canon Ixus 400 for snart en måned siden, og for et par dager siden oppdaget jeg at det var noe som skranglet inni kameraet. Jeg er ganske sikker på at det ikke var sånn til å begynne med, men ikke

100 % sikker. Lurer på om noen som har dette kameraet kan svare på om det er sånn eller ikke? Det har aldri blitt utsatt for støtskader i det hele tatt, så hvis dette ikke er som det skal være så vil jeg få byttet det inn! Skranglingen bærer preg av at det er noe løst der inne! :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil det si at denne "saken" ikke lager lyder hvis du har skrudd av denne funksjonen, for da kan jeg i så fall få testet det!

Men kameraet er sånn når det er slått av også ja (hvis det er sånn funksjon som bare funker når kameraet er på)

Lenke til kommentar

Tror den skal være der. Var selv urolig med tanke på den lyden. Min fars S30 har ingen slik lyd, men heller ingen automatisk rotering. Flere med S45 og automatisk rotering har akkurat samme lyden. Er nok det samme med ditt kamera :)

mvh Jan Ove

Legger til: Hører ingen forskjell på kamera AV/PÅ eller AV/PÅ auto-roter-funksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...